Ik weet sinds maandag dat ik weer zwanger ben! Heel blij dat het gelijk na de vmk op 4+4 weer raak is. Nu wil ik mijzelf deze keer niet helemaal gek maken met testen, dus minder testen. Ik heb op 11dpo getest en op 13dpo vandaag een mooie duidelijke oploop gezien. Nu heb ik nog 1 test die ik wil gebruiken als laatste keer, maar het liefst laat ik die even rusten tot zaterdag 16dpo. Is dat wel handig om de oploop te testen? Of beter dan toch op 15dpo om de dag, net als hiervoor? Oja de laatste is wel een predictor express en hiervoor 2x early, maar begreep dat dat niet uitmaakt? Liefs!
Dit waren ze. Ik denk overigens dat het verschil zo groot is doordat ik 13dpo met een stuk geconcentreerder urine heb getest. Wel beide in de ochtend.
Ik vind dit al twee mooie testen voor het termijn! Vind de tweede al een knaller! Qua oploop geen idee, maar denk als die over twee dagen nog zo mooi knalt dat je er zeker al van mag gaan genieten!
Mooie oploop toch! Gefeliciteerd. Volgens mij (en mijn ervaring) zit er geen verschil in ‘sterkte’. Tussen predictor express en early
Dankje! Ja zeker, geeft een goed gevoel, ook al weet ik dat het geen garanties zijn. Ik twijfel nu meer wanneer ik de laatste test zal gebruiken.