Hallo, Kan ik deze test als positief beschouwen? Ben bijna instaat digitale te halen van clear Blue. Ik had met de Action test voorgaande keren geen knaller terwijl wel een eisprong had. Zit nu op dag 19 van mijn cyclus van 32 dagen.
Bij mij zou dit een positieve test zijn!! Heb maar 1x zo'n test bij de action gehad en toen ook positief met een ander merk. Gewoon gezellig maken. En nog even vanmiddag/avond testen of ie donkerder is of afloopt!
Oké dankje voor de reactie. Ik heb ze allemaal al opgemaakt het doosje dat had dus kan wel een nieuw doosje halen maar dat is zonde als dit nu me ei zou betekenen. Er staat dan dat je na 24 maar binnen 48 uur gemeenschap moet hebben. Maar wat bedoelen ze daar mee dan? Na een dag en binnen 2 dagen? Vind het zo lastig uitgelegd staan.
Dat klopt. Maar wat is dan wel positief bij actione testen? Ondanks eisprong is hij nog nooit zo donker geworden in voorgaande rondes dus haal straks gewoon de test van clear Blue. Die is een stuk duidelijker.
Mijn action ovulatietest werd nooit donkerder dan dit. Hebben het die avond gezellig gemaakt en ben nu zwanger! Dus zou voor de zekerheid vandaag en overmorgen het gezellig maken dan zit je zo ie zo op tijd ook als die niet positief zou zijn. Bij mij liep de test daarna weer af overigens.
Hij kan na mijn idee nog donkerder. Maar hij zit er wel aan te komen. Ik zou vanmiddag/vanavond nog eens testen.