Ovulatietest Action positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Maantje93, May 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Hallo,

Kan ik deze test als positief beschouwen? Ben bijna instaat digitale te halen van clear Blue. Ik had met de Action test voorgaande keren geen knaller terwijl wel een eisprong had. Zit nu op dag 19 van mijn cyclus van 32 dagen.

2. Voila

Voila Niet meer actief

Bij mij zou dit een positieve test zijn!! Heb maar 1x zo'n test bij de action gehad en toen ook positief met een ander merk. Gewoon gezellig maken. En nog even vanmiddag/avond testen of ie donkerder is of afloopt!

3. Maantje93

Oké dankje voor de reactie. Ik heb ze allemaal al opgemaakt het doosje dat had dus kan wel een nieuw doosje halen maar dat is zonde als dit nu me ei zou betekenen. Er staat dan dat je na 24 maar binnen 48 uur gemeenschap moet hebben. Maar wat bedoelen ze daar mee dan? Na een dag en binnen 2 dagen? Vind het zo lastig uitgelegd staan.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Volgens de gebruiksaanwijzing is deze negatief.

5. Maantje93

Dat klopt. Maar wat is dan wel positief bij actione testen? Ondanks eisprong is hij nog nooit zo donker geworden in voorgaande rondes dus haal straks gewoon de test van clear Blue. Die is een stuk duidelijker.

6. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Mijn action ovulatietest werd nooit donkerder dan dit. Hebben het die avond gezellig gemaakt en ben nu zwanger!

Dus zou voor de zekerheid vandaag en overmorgen het gezellig maken dan zit je zo ie zo op tijd ook als die niet positief zou zijn.
    Bij mij liep de test daarna weer af overigens.

7. Maantje93

Dankje hij is nu ook nog donkerder nu hij droog is.

8. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Hij kan na mijn idee nog donkerder. Maar hij zit er wel aan te komen. Ik zou vanmiddag/vanavond nog eens testen.

9. Maantje93

Snel toch nog predictor testen gehaald dezen zeggen dit....

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Het rechter streepje is donkerder.Ik kan zo niet zien wat de teststreep is;)

11. Voila

Voila Niet meer actief

Huh? Kan dit van je eisprong komen?

Edit: sorry dacht even dat het een zwangerschapstest was

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij mij werd hij wel donkerder
    Maar ja lees hier verschillende ervaringen over :D

Share This Page