Morgen is mijn nod. Maar vanmorgen en eergisteren morgen heb ik getest met kv 2v5 en ik heb zo'n idee dat dit er niet goed uitziet . Wat denken jullie?
Ik zie zeker een streepje, maar voor 1 dag voor NOD zijn ze wel heel erg licht... Misschien een verlate eisprong?
Ik heb dus ook zulk soort streepjes gehad en ben gewoon ongesteld geworden en zie zo nog een stuk of 2-3 topics met dezelfde streepjes die niet oplopen?! Zo raar
Kwaliteit is achteruit gegaan van kv testen? Zie niks ander's dan dit soort testen die uiteindelijk niks bleken
Hier ook zo´n indroger. Had rare gevoelens..getest..en pas volgende week mijn nod! (gemiddelde nod, bij cyclus 28 dagen zou ik a.s. woensdag kunnen testen) Nu dus al streepje te zien
Zijn er hier echt al vaker topics over geweest? Had ik nog niet naar gekeken. Dan zal dit wel echt niet goed zijn en zal ik morgen mijn menstruatie verwachten...
Wil niks zeggen hé! Gewoon anders een ander merk testje even doen. Maar de laatste weken lees ik hier idd vaak over kv testen die dit soort lijntjes geven. En dat die mensen dan later toch ongesteld worden of negatieve testen van andere merken hebben. Erg verwarrend. Hoop voor jou gewoon dat hij positief is!
Als je voor nod zit en een licht streepje hebt kan je toch zijn dat er een innesteling is geweest maar dit toch fout afloopt en daardoor het streepje licht is en je later alsnog ongesteld wordt. De meeste miskramen vinden voor je nod plaats. Een vrouw weet dan eindelijk niet eens dat ze zwanger is geweest. Maar omdat er tegenwoordig steeds sneller en eerder getest wordt weet je het wel maar kan het alsnog mis gaan. Ik zelf heb goede ervaringen met deze testen. Ik had drie dagen voor nod een positieve test. Ik merkte aan heel mijn lijf dat het raak was. Ik had een licht maar duidelijk streepje die uiteindelijk mooi opliep. Ik hoop voor jou ook dat als het raak is ze mooi op zullen lopen!!
Ik had ook z'n in droog streepje dus!! Action gaf al niks aan en 2v5 wel. Vandaag 2 dagen overtijd toch ongesteld geworden.