Deze ovulatietest vanochtend rond 12 uur gedaan met 2de urine weet dat hij niet positief is maar denk dat ik vanmiddag nog keer moet testen of niet? Hopen dat het gaat lukken heb middag/avond dienst en werk alleen dus moet echt ff rustig hebben wil ik naar toilet kunnen dus mocht dit niet lukken is dit dan erg of is er grote kans dat ik me piek mis? Gaat om de rechtse is in echt Iets donkerder dan de foto maar kwaliteit is bagger hier
Als je een korte lh piek hebt en hij valt vanavond dan kan je hem missen als je niet test. Als je een wat langere piek hebt dan zal hij morgen ook nog posi zijn en dan mis je hem dus niet als je morgen weer rond 12 uur test Al met al... stel dat hij vanavond piekt en je mist hem.... gewoon morgen nog ff klussen dan weet je zeker dat je goed zit
Heb je al meer rondes met ovulatietesten gewerkt? En kan het qua cyclus ongeveer kunnen kloppen dat je ei eraan komt? Bij mij persoonlijk betekent zo'n streepje nog niks namelijk. Heb afgelopen ronde bijna continu vrij donkere gehad. Bij sommige loopt het op. En zou je ei kunnen naderen. Maar zou ook kunnen dat hij morgen weer licht is. Mijn advies, als je de kans krijgt gewoon nog een keer testen vandaag!
Klussen doen we gelukkig om de dag wel dus dat moet goed zitten en test zoiezo ook morgen nog keer om 12 uur en probeer als t lukt vanmiddag nog alleen dan moet ik ff een rustig moment hebben
Ja werk al meerdere ermee alleen mijn cyclus varieert van 24 tot 40 dagen dus ben totaal niet regelmatig en weet dus ook niet wanneer ik ovuleer en soms ovuleer ik helemaal niet bevestigt via temperaturen. Maar heb sinds 2 dagen steken bij me lies en buik en de keren dat ik ovuleerde had ik dat dus ook vandaar dat ik ben gaan testen
Lastig is dat hè, met die onregelmatige cyclussen.. ik ken het dus meer dan testen en op je gevoel afgaan kan je niet doen. Succes met het vinden van je ei!
Nee, dit betekent niks, want je hebt nog geen positieve ovulatietest gehad waarbij beide streepjes minstens even donker moeten zijn. LH schommelt de gehele cyclus, waardoor je de ene dag een wat donkerder tweede streepje kunt hebben als de andere dag. Dit zegt dus helemaal niks over een aanstaande eisprong. Een ovulatietest loopt in verreweg de meeste gevallen niet op naar een piek, maar kan zomaar uit het niks gaan knallen. Ik zou gewoon door blijven testen en uitgaan van je langste cyclus van het laatste halfjaar. (Als deze langste cyclus 40 dagen was, dan in elk geval door blijven testen tot en met dag 30 van je cyclus. Bij een cyclus van 40 dagen kan je eisprong namelijk plaatsvinden vanaf dag 22 tot en met dag 30 van je cyclus, gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen).
Okee super bedankt voor je uitleg dacht omdat ik gistermiddag/avond niet getest had het misschien kon vandaar dat ik het ook maar even vraag want weet soms niet wat ik er van moet denken