Ladies, Ik gebruik nu al 2 rondes ovutesten, met knallers ertussen + bevestiging van CB met een smiley, maar nog niet zwanger.. (en echt wel geklust op de "juiste" momenten) Mijn vraag aan jullie.. Wie heeft er gebruik gemaakt van ovutesten en na hoeveel rondes was je toen zwanger? Misschien een beetje gekke vraag daarbij, maar als je een ovu knaltest had, wanneer hebben jullie dan geklust? Ben nieuwsgierig ladies naar jullie reacties!!
ik heb de laatste ronde voor de eerste keer ovutesten gebruikt, en direct zwanger. nu maar hopen dat het een plakkerd is wij hadden de maandag geklust. de dinsdag een positieve test, de woensdag mijn eisprong gevoeld,maar door omstandigheden niet meer kunnen klussen, dacht toen ook dat het een gemiste ronde was. niet dus ik wens je heel veel succes
Hey Kiwi, Bij mij weet je het al , eerste keer ovutesten gebruikt... ik kreeg mijn knaltest toen rond 19:00 uur 's avonds en die avond geklust rond 22:00 uur , daarna niet meer Moet wel zeggen dat het volgens het boekje is geweest zeg maar klaarkomen na ML
vorige zwangerschap in de 1e ronde maar deze keer niet, nu op naar ronde 2.. tja, je weet dan wel precies wanneer je vruchtbaar bent, maar dat is nog geen enkele garantie.. succes!
We zitten nu in ronde 2 en ik heb deze ronde voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Op de dag dat ik een knaltest had hebben we seks gehad, de dag erna niet, de dag erna wel (toen was die in de middag ook nog knal positief) Verder hebben we nog 2 dagen voor de knaltest seks gehad en vanavond doen we het nog een keer Zondag 2 sept. ga ik testen (2 dagen voor nod) dus ik ben benieuwd! Bij onze zoon hebben we geen ovulatietesten gebruikt en was ik in ronde 2 zwanger
Dit was ook met ovutesten, Yvon? Niet logisch natuurlijk, maar ik dacht altijd dat het met ovutesten altijd veeeeeel sneller ging.. Fijn dat iedereen even tijd neemt om een reactie te plaatsen!
@Kiwi tja, je weet dan meer precies wanneer je het meest vruchtbaar bent maar het geeft geen garantie dat het dan ook raak is..
hey! ik ben vanaf het begin begonnen met ovutesten. gewoon omdat ik zo graag wilde, en meneer vond het prima,werkte prima mee! op zondagavond nacht een positieve test ( bijna dan ) en toen geklust... de middag erna een dikke knaltest, toen na 2 uur geklust! ... de dag erna weer... en toen 1 dag ertussen gelaten... dus echt volop bezig! en..ZWANGER! Je hoort dat je er dagen tussen moet laten maarja...hier heeft het zn werk gedaan was overigens ronde 2 ( en de eerste ronde waren we niet gericht bezig, dus eigenlijk meteen raak ) heb hem trouwens wel pillen laten slikken wat goed was voor kwaliteit sperma maanden ervoor En ben nu 12 weken zwanger
Wij zijn nu 3 maanden bezig en deze keer voor het eerst me test... Denk alleen dat ik een vroege eisprong heb... Geen van de testen was tot nu toe positief maar wel om de dag aan het klussen dus als ik hem gemist heb waren er voldoende seamen aanwezig moet 4 sept ong worden... Spannend!!!