Piek gemist ?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sab88, Nov 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sab88

Sab88 Bekend lid

Jun 27, 2016
    890
    269
    63
    Hoi,

Daar ben ik weer :oops:
    Vorige maand een cyclus gehad van 24 dagen , terwijl die normaal altijd 26 á 27 dagen is.
    Was eigenlijk van plan om dit keer niet meer met ovulatietesten bezig te zijn, maar kon het toch niet laten :confused:

Vanaf dag 10 begonnen met action ov test , en deze waren telkens negatief. Zaterdag werd de teststreep wel erg donker, maar nog net niet donker genoeg om ‘m als positief te beschouwen.
    Nadat deze opgedroogd was , was de teststreep wel even donker als de controlestreep.
    Nu had ik zondag toen ik wakker werd wel heel erg pijn in m’n onderbuik, en had nog één ovulatietest liggen maar deze deed raar.
    Hij liep niet goed door, en de teststreep die tevoorschijn kwam was heel licht.
    Gister heb ik toch weer nieuwe testen gehaald, dit keer van clear blue.
    Zat wel al op dag 14 van mijn cyclus , en de test was dan ook negatief.
    We hebben het zaterdag wel gezellig gemaakt. Ik hoop dat ik alsnog op tijd ben geweest.

De afgelopen 2 maanden heb ik wel echt een duidelijke ov test gehad, maar heb toen ook 2x per dag getest toen de teststreep al wat donkerder werd. 2 maanden geleden op dag 12 en 13 en vorige maand op dag 11 en 12.En de testen waren toch wel 2 dagen posititef, en nu had ik er eigenlijk geen één die ik positief kan noemen. Nu ben ik bang dat ik m’n ei gemist heb.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,942
    15,588
    113
    Nabij Utrecht
    Ik gok dat jouw ei maandag is geweest (gezien de donkere test op zaterdag en de ei groeipijn op zondag.

Dan zat je dus met sex op zaterdag nog goed hoor :)

3. Sab88

Sab88 Bekend lid

Jun 27, 2016
    890
    269
    63
    Nou hoop het zo !!

Maar kan ik die test van zaterdag dan als positief beschouwen denk je ?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,942
    15,588
    113
    Nabij Utrecht
    Weet ik niet... ik kan hem niet beoordelen op wat je zegt maar heb daarvoor een foto nodig ;)

5. Sab88

Sab88 Bekend lid

Jun 27, 2016
    890
    269
    63
    Ik ben nu aan het werk , zal vanmiddag een foto maken als ik thuis ben

6. Sab88

Sab88 Bekend lid

Jun 27, 2016
    890
    269
    63
    Dacht dat ik ‘m bewaard had , maar heb de test helaas weggegooid :(

7. Sab88

Sab88 Bekend lid

Jun 27, 2016
    890
    269
    63
    Maar aangezien de ov testen nu alleen nog maar negatief laten zien, ga ik ervan uit dat m’n piek al geweest is. Nu hopen dat we het goede moment hebben gekozen :oops:

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,565
    1,867
    113
    Female
    Misschien is het handig om de volgende keer de ovutestjes onder elkaar te plakken op een blaadje. Zo kan je de oploop mooie zien.

Share This Page