Goedemorgen, Ik heb een dochter van 16 maanden die in de avonden nog borstvoeding krijgt. Sinds januari ben ik weer ongesteld en wij hebben dus ook weer een kinderwens. Ik gebruik ovulatietesten om te kijken of ik weer een eisprong heb al geef ik borstvoeding, maar het is mij niet helemaal duidelijk of ik de piek nou gevonden heb. Wat vinden jullie?
Volgens mij zit er nog geen piek tussen. Ik vind ze wel behoorlijk donker al een paar dagen achter elkaar! Heb je al een zwangerschapstest gedaan? (De ovulatietesten kunnen soms ook reageren op HCG.) Zo ja en negatief zou ik nog even door blijven testen om te kijken of hij nog verder oploopt.
Testen worden dus weer lichter. Ik ben nu weer in de war. Het moet toch oplopen? Of doortesten en het kan weer oplopen ?
Hoeft niet. Lh fluctueert, dus het kan wat schommelen. Een lh test hoeft zeker niet op te lopen tot een piek
Ik heb dus ook van die vage tests zonder piek.. inmiddels zit ik op dag 22 zonder piek met een cyclus van 34 dagen (avond testen zien er hetzelfde uit ik test 2x per dag).. ben bang dat ik gewoon geen eisprong heb deze maand en nee ook niet zwanger die zijn omo wit.
Nee, nog geen piek. Maar die is er bijna!! Nog even door testen! Hopelijk mis je m niet. Bij een piek hoort de test streep even donker of zelfs donkerder zijn dan de controle streep. Edit : eind middag begin avond weer eens testen , en dan nog even 2 x per dag testen tot je hopelijk je piek ziet en de testen weer geleidelijk aflopen..
Ik heb begin november een miskraam gehad met 16 weken, die cyclus vanuit daar tot menstruatie duurde 34 dagen, die erna ook 34 dagen met daarbij mijn piek beiden op dag 22. Ik start al vanaf dag 10 dus er zijn behoorlijk wat tests doorheen deze 3e ronde.. inmiddels zit ik op dag 25 en heb nog geen piek, vanaf dag 10 om 12 uur en rond 20 uur. Ik heb nu al 3x gehad dat ik vruchtbaar slijm krijg en dan verdwijnt het weer en dan weer 1 week verder etc. Heb t idee dat het wel probeert te springen maar niet wil.. al mijn testen blijven vrij donker tot nu en de dag na mijn menstruatie is dit toch echt wel tuurstreep licht dus ik snap er niks van waarom zijn ze zo donker? Veel LH maar niet genoeg voor een piek of iets?