Ten eerste: Hoi, ik ben Lou en ik ben testverslaafd Ten tweede: ik heb zoveel predictors liggen dat ik een bedrijfje kan starten.. Dussss ik ben nu al gaan testen. Ik weet heus wel dat het hoogstwaarschijnlijk niet eens is ingenesteld maar ik zie toch echt wat. Het is amper op de foto te krijgen dus ik hoop dat jullie het ook kunnen zien... Predictors geven geen valse streepjes toch, ik heb m ook niet open gemaakt! Binnen 2 min was ie er. Heeeeel licht.
Naja, in hoeverre je daar zeker van kan zijn. Ik heb ovulatietesten gebruikt. Goede knaller gehad incl. eipijn.
Kan je niet nog een keer testen gezien jij zoveel tests thuis hebt liggen hahahah. Ben benieuwd of de volgende dezelfde streep op geef.
Ik lijk na lang turen wat te zien, maar zeker weten doe ik het niet. Ben benieuwd naar je volgende test(s).
Haha ja ik heb alleen erg veel gedronken na deze test dus ik moet ff wachten. Maar idd, genoeg testen
Zie zo langzamerhand scheel maar ik zie ook iets. Spannend hoor, ben benieuwd naar je volgende test. Ps; Ik heb een stuk of 7 zw testen en nog veel meer ovu testen. Bij gebrek aan eigen streepjes tuur ik naar streepjes van wildvreemden op internet.
Weet je wat dom is... ik gooi altijd gelijk de urine weg en kom nu achter dat soms niet zo handig is voor het geval dat je twijfelt of de test goed was of niet hahahah
Ik heb van de week deze tas weggegooid. Ik vind echt gek hoor dit. Fascinerend om naar de strepen te kijken of testen te doen
Ik had van de week een ovulatietest gedaan maar ik denk te laat, ik heb er nog wel foto's van maar ik durf ze niet zo goed te posten