8 dagen overtijd..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Consita, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Consita

Consita Nieuw lid

16 mei 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Zal me straks even netjes voorstellen, maar was benieuwd na andere ervaringen.

Gisteravond bedacht ik me, dat het nu wel erg lang duurde met mijn ongi. Dus nagekeken en vorige week zondag laatste pil gehad.
    Inmiddels 8 dagen verder.

Dit is niks voor mij, dus toch een test gehaald (prediktor(?) van de drogist, en leek mij behoorlijk nega.. Als je te lang blijft kijken zie je vanzelf een vaag lijntje :p.

Heeft het zin om eind deze week nog eens te testen als er nog niks is? Of contact opnemen met de huisarts dat er iets niet klopt?

Heb geen stress, AB gehad o.i.d. dat het uit zou kunnen blijven. Alleen extreem moe sinds donderdag, kan wel dag en nacht slapen. Dus misschien wel een virusje onder de leden?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je kan altijd over 2-3 dagen nog eens testen en anders idd maar even langs de ha...

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ben je gestopt met de pil of ga je hem straks weer doorslikken? Kan met de pil zijn dat je een maandje 'overslaat'.

Lijkt me hoe dan ook sterk dat je zwanger bent, als je 8 dagen geleden een pil hebt gehad, je bent in een stopweek tenslotte ook altijd beschermd en die duurt net zo lang.

4. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had ook na het stoppen vd pil een keer helemaal niks! maar daarna kwam het keurig op gang.
    maar......uiteraard zijn er uitzonderingen en dames die gelijk zwanger worden

succes

5. Consita

Consita Nieuw lid

16 mei 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de reactie's!

Had inderdaad gewoon mijn stopweek.

Het is niks voor mij, vandaar dat de twijfels toesloegen.

Doe voor de zekerheid do, vrij. Nog een test. Voor mn eigen gemoedsrust.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je kunt natuurlijk altijd bij de groep horen die door de pil heen zwanger raakt.
    Heel vaak gebeurd dat niet, maar wat niet kan is nog nooit gebeurd.
    Dus ik zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen en is die ook negatief dan ben je gewoon niet zwanger.
    De kans dat je en de pil slikt en neg test en toch zwanger bent is wel heel verwaarloosbaar klein..

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik had, na 6 jaar aan de pil te zijn geweest, ook wel eens maanden dat er geen onttrekkingsbloeding volgde. Volgens de huisarts gewoon normaal.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het kan bij de pil zijn dat je eens geen bloeding krijgt in de stopweek, zegt niet gelijk dat je zwanger zou zijn, maarja... het gaat soms dwars door de pil heen, dus eind van de week nog eens testen dan maar en als dat weer negatief is, zal het echt wel geen zwangerschap zijn.

Deel Deze Pagina