FF kaartjes - ei zonder manueel instellen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Silinde, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik ga morgen naar het ZKH en zou dan graag een afdruk van mijn kaartje meenemen, met hierop de aanduiding van mijn eisprong van FF op ZA 13/12 (of daar in de buurt) omdat ik vermoed dat dit de werkelijke datum is als ik naar mijn kaartje kijk.
    FF weigert echter een ei aan te geven (eerder stond hij op 06/12 ergens maar dat is véél te vroeg in vergelijking met andere cycli + mijn LF is normaal ong. 10 dagen en aan het begin van de cyclus had FF mijn NOD op 23/12 gezet ook).
    Kan ik door te spelen met bepaalde temperaturen (discard) dat ei daar krijgen? Heb al wat gepruld maar tot nu toe niks.

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je ei nog niet geweest is. Geen positieve opk, geen temp stijging.

3. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik hoop dat mijn ei al wel geweest is, anders begin ik ineens wel heel onregelmatige cycli te krijgen sinds de antibioticakuur voor de infectie in de BM. Ik wacht dus af. =)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Op basis van dit kaartje kan ik nog geen eisprong ontdekken helaas. Ik zou de gynaecoloog je kaartje laten interpreteren.

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ze heeft mijn temp grafiek niet bekeken maar wel bloed laten trekken. Daar bleek uit dat ik mijn eisprong gehad heb. Vermits ik die rond 13/12 verwachtte, ga ik er maar van uit dat ik die toen gehad heb en NOD op 23/12.

Deel Deze Pagina