Hallo dames, ik heb altijd al een niet zo’n strakke cyclus. Maar ik had wel zekerheid tussen de 33 en 38 dagen. nu heb ik in februari Corona gehad, opeens was m’n cyclus 43 en daarna 57 dagen. Volgens de huisarts kon dit passen bij Corona. toch wilde ik weten hoe het nu met m’n eisprong zit, omdat we (vooral man) niet perse nu zwanger willen zijn. Als t wel zo zou zijn is het uiteraard helemaal prima hoor. Omdat ik nooit kortere cyclus heb ben ik pas begonnen met testen vanaf de 16e. Die was alleen gelijk al het donkerste. Kan het zijn dat m’n piek al voor de 16e geweest is, wat denken jullie?? En de eisprong dus al de 16e? En hoe groot is de kans zwanger te raken we hebben niks gebruikt hebben tot de 14e.
Ik heb ook een zwangerschap test gedaan zojuist ivm zere onderrug, dit herken ik van andere zwangerschappen . Als k goed zou rekenen wat ik denk dan zou t nu nog zo 5 dagen voor nod zijn mar dit kan ook langer of korter. Afgelezen binnen afleestijd Mijn vraag zien jullie iets of niets?
Ik denk dat je eisprong later is geweest dan de 16e omdat je test toen nog flink donker was. Maar zaadcellen kunnen 5 dagen overleven dus als je de 14de onbeschermd seks hebt gehad dan zou je zwanger kunnen zijn.
16e ws piek = 17e-18e je eisprong. Met sex op de 13e-14e kan je idd zwanger zijn geraakt. Je bent nu dan ws pas op 8-9 dpo en dan kan het nog te vroeg zijn om te testen.
Bedankt dames voor jullie reactie. Ik doe over n paar dagen gewoon nog n test. Dan weet ik allicht meer.
Daar was ik nog even. zojuist kwam de post met nieuwe testen en toch n paar druppels op kunnen vangen ( was net ervoor geweest) dit is m’n test nu met n paar druppels. Vermoedelijk 2 A 3 dagen voor nod. Is dit goed of niet kwa donkerheid