Piek nu gemist???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dushi1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hoi dames,

Gisteren dacht ik een posi ovu test te hebben, dacht alleen misschien kan ie toch nog wat donkerder maar helaas gisterenavond (zit niet in test rijtje) en vandaag dus weer lichter, heb ik nu piek gemist of was hij gisteren nu toch al positief (een na onderste).

Gisteren niet geklust maar woensdag wel :), ik dacht om de dag wellicht beter en in de hoop dat ie vandaag nog donkerder zou zijn, nu baal ik dat we gisteern toch niet nog effe heben geklust!:x

2. Eliseb

Eliseb Actief lid

27 jul 2011
    116
    0
    0
    Gisteren was idd je piek, maar dat betekent niet dat je nu te laat bent..ik zou nog gaan klussen (vandaag en morgen)

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Je ei springt sowieso pas ongeveer een dag na je positieve test. Dus als je woensdag geklust hebt en je vandaag weer het gezellig maakt, zit je toch prima? Sperma kan wel drie dagen overleven joh!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey

Ik ben sinds gister ook met sensitest begonnen. Was al dag 11. Maar ik dacht probeer het gewoon had dezelfde uitslag als jou onderste test. Vandaag lijkt mn test iets lichter te zijn. Normaal voel ik mn ei maar ik heb nooit eerder ovutestjes gebruikt. Ik heb nog niks gevoelt dus ik denk dat mn ei vandaag of morgen dan toch gaat springen. Als ik het goed begrijp hoeft die test niet zo donker te worden als de teststrip?
    Wat een gedoe he. Ik denk dat je niet te laat bent hoor.

Groetjes

Deel Deze Pagina