Hi, Ik ben benieuwd wie er nog meer een andere cyclus heeft na een eerste zwangerschap. Tijdens mijn klusmaanden voor mijn eerste druifje had ik altijd een cyclus van 32/33 dagen met netjes op dag 18/19 een positieve ovulatietest. Na mijn bevalling ben ik blind begonnen met de pil, dus weet ook niet wanneer het zelf op gang zou komen. Nu voor het klussen voor een 2e kan ik mijn ei niet vinden......Ik heb al gegoogled of het mogelijk is dat als je een regelmatige cyclus heb die na een zwangerschap ineens kan veranderen, maar kan er niet echt iets concreets over vinden. Ik ben begonnen met testen op dag 13 en tot op vandaag nog geen eitje kunnen vinden. Jullie ervaringen?
Bij de 1e werd ik pas na het stoppen vd pil na 96 dagen ongesteld. Nu al naar 34 dagen. Bij de vorige zwangerschap had ik een cyclus van 31-31-30 nu van 29-34. Dus kwa cyclus redelijk gelijk, gelukkig was ik nu wel op tijd ongesteld na het stoppen.
Bij Lucas normaal 29 dagen cyclussen voordat het in de 3de ronde raak was. Bij de 2de ook cyclussen van 29 en max 33. Toch ei op dag 30 gehad en dus ineens een cyclus van 44 dagen. Dus het kan alle kanten op idd
ik had voor de zwangerschap altijd een cyclus van 28/29 dagen. Ik voelde toen ook altijd heel goed wanneer de eisprong was. Sinds ik weer ongi werd na bevalling heb ik heel verschillende cyclussen 32-31-25-24-28 Wij gaan nu ook voor een tweede en heb geen idee wanneer mn ei is dus ga ook ovutestjes gebruiken. Deze ronde een beetje laat omdat ik vandaag de ovu testen pas binnen had. Misschien kun je volgende ronde al wat eerder beginnen met de ovutestjes.
Ik heb ook nog geen ei gespot en heb rare cyclussen na de bevalling. Ik geef nog wel bv ('s avonds, 's nachts, 's ochends). Ik wacht met je mee Juist omdat mijn cyclus zo kort leek vind ik het raar. Waarschijnlijk heb ik een korte LF (ga nu uit van 12 dagen, dat is nog optimistisch ). Gek he? Doe je nog ovutestjes? Ik zit op dag 15 of 17 afhankelijk van hoe ik reken met een heel rare menstruatie in ronde 1. (8 dagen ongesteld ipv 5 maar 1 dag pauze). Ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen!
Voor m'n eerste had ik een superregelmatige cyclus, van 27 a 28 dagen. Na zijn geboorte heb ik één keer een cyclus van 6 weken gehad (tussen mijn eerste en tweede menstruatie) en daarna zat het tussen de 26 en 35 dagen in. Maar alsnog raakte ik in de eerste ronde zonder condooms gelijk zwanger van de tweede, dus m'n vruchtbaarheid heeft er niet onder geleden... (ik ben overigens na 1 jaar gestopt met BV, maar had al menstruaties vanaf 13 weken na de bevalling) Wanneer ik ovuleerde heb ik nooit geweten. Heb nooit getempt, ovutesten gedaan en ik voelde het ook nooit. Nu wel, sinds ik een mirena heb heb ik iedere maand echt pijn in m'n liezen halverwege de cyclus, hoe bizar is dat...?
Hey Kapedi, weet niet of je me nog kent Wat leuk ten eerste dat je alweer voor een 2e wondertje gaat Het kan komen door ontpillen dat je cyclus niet loopt zoals hij hoort te lopen... ookal heb je maar kort de pil gebruikt kan je lichaam daar behoorlijk van slag door zijn. Hopelijk komt hij snel op gang en mag je snel je posi test in handen hebben meis Ik duim voor je!
Voor mijn bevalling was mijn cyclus altijd 28 dagen...nu na mn bevalling nou ja check mn onderschrift mdat even. Heb nu in elk geval pco en zit in de mmm hoe gek kan het lopen he.
Bedankt voor de reacties.....Merk wel uit jullie verhalen dat het helemaal anders kan zijn. Ben gestopt met testen op dag 23, ze waren op! Ik wacht het deze maand even af en begin volgende maand weer met testen. @Flippo; Tuurlijk ken ik je nog xx
Hier ook geen positieve test gezien, wel twee keer een dag vruchtbaar slijm (dag 14 en 20, bizar). Mijn banner slaat ook helemaal nergens op waarschijnlijk Mijn testen zijn overmorgen op, volgende maand ga ik denk ik met persona testen en tempen. Ik geef nog bv, dus het is op zich niet vreemd dat het niet helemaal als anders is. Maar geduldiger word ik er niet van...