Hoi dames, Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Bijgaand mijn ovu testen van de afgelopen dagen (weekend niet thuis geweest dus weinig kunnen testen). Kunnen jullie een piek ontdekken in deze testen? Van sommige testen is de achtergrond ook gelig, heeft dat te maken met de concentratie van de urine? Alvast bedankt voor het meedenken!
4/8 en 7/8. Ik heb ze ook zo gehad en werd 14 dagen na de eerste positieve test ongesteld. Sindsdien heb ik ze van clear blue met hormoon indicator
Ik zou zeggen 7/8 om 10u die is echt donkerder, die van 4/8 lijkt net niet positief... Hoe waren ze ongeveer 10 minuten na het testen? Dus voordat ze helemaal opgedroogd waren? Zou het komende dagen zeker gezellig maken
Daar leek die 7/8 inderdaad net een heeeeel klein beetje donkerder dan de controlestreep. Dan hou ik die gewoon aan en ga ik er vanuit dat morgenavond of woensdag m'n ei is ongeveer. We houden het de komende dagen gewoon gezellig! Leuk met een vriend die precies vanavond en morgen avonddienst heeft. Dat wordt pas laat slapen vanavond