Hey dames Vandaag 10 dpo en eenlicht streepje ip de kv2v5. Nu heb ik een cb digital liggen met weekindicator en zou natuurlijk super zijn om die voor vaderdag te kunnen geven. Zou dut te vroeg zijn en dat hij dan niet zwanger aangeeft? Wanneer testte jullie met deze test positief?
Ik op 9DPO . Je kan het proberen, maar hij kan negatief aangeven. De vraag is vind je dat het geld waard ?
Ik had op 9 dpo een soortgelijk streepje op de kv. Toen had ik ook een cb digital met weekindicator gedaan. Verwachtte eigenlijk nog 'niet zwanger' te zien, maar hij gaf echt al 'zwanger 1-2' aan!
Ik had ook heeeel erg vroeg, vergelijkbaar met jouw test, een cb gedaan en die gaf gewoon netjes aan 1-2 weken. Een week later moest ik naar de gyn en toen was ik 4 weken zwanger. (Een schatting uiteraard want met 4 weken is er nog niet veel te zien.) 3 weken daarna kwam de echo uit op 7 weken dus het klopte precies.
Hmmm hij is nog wel erg licht, je zou morgenvroeg kunnen proberen, hij slaat al wel snel positief aan.
Haha ja ze zijn best duur inderdaad maar zou juist voor morgen zo leuk zijn als onze dochter hem cadeau kan geven hihi. Ik denk dat ik eerst met ochtend urine een kv2v5 test doe en erna als deze is opgelopen een cb... spannend Bedankt voor het reageren is goed nieuws hihi
Daar gaat de CB vrijwel zeker zwanger op zeggen hoor! Mijn streepje was veel minder duidelijk. Zorg gewoon dat je urine goed geconcentreerd is als je de test doet.
Ik had op 10dpo een positieve test, 1-2 weken. Maar mijn lijntje was wel iets donkerder. Maar denk dat het wel goed komt hoor!