Eind deze maand gaat waarschijnlijk mijn eerste iui plaatsvinden. Even ter informatie: ik ben alleenstaande moeder en ben begonnen aan een traject voor een tweede kindje (Deens donorsperma). Volgens de arts maakt het niet uit welke ovulatietest je gebruikt en kun je net zo goed die van de action kopen. Omdat ik natuurlijk zo goed mogelijk van start wil gaan, is mijn vraag: welke ovulatietest kan ik het beste gebruiken of maakt het inderdaad niks uit?
ik zou de goekope ovulatietesten van zwanger en kids kopen en ook clear blue smiley. als je dipsticks donkerder beginnen te worden, kun je cb ook doen. dan heb je meer duidelijkheid dmv smiley ipv streepjes vergelijken
Goedkope test van de action en daarnaast de Clearblue smiley. Die is wat duurder maar geeft wel goed aan of je goed zit. Met die streepjes is het soms een beetje turen. Dus testen met die van action totdat je een streep ziet en dan verder met de CB smiley.
ik gebruik altijd clearblue met smiley, werkt het beste voor mij(lekker makkelijk en duidelijk) maar die is wel prijzig. ik zou hem icm andere goedkopere testen bv zw&kids gebruiken
Bedankt dames! Ik ga de goedkope ovulatietesten van Zwanger en Kids bestellen en daarnaast een clearblue met smiley.