Kan dit? 1 dag duidelijk verschil Ik test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vintage Rose, Dec 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen vrolijk kerstfeest als eerste!

Ik heb gisteren 10 dpo negatief getest. Vandaag meen ik een heeeeel licht streepje te zien.
    Kan t zijn als ik morgen test dat hij ineens een stuk duidelijker is of lopen testen altijd heel geleidelijk op en kan ik beter vrijdag (NOD) testen ?

2. Luzzzy

Luzzzy Lid

Oct 17, 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen zal het streepje niet veel donkerder zijn, hcg verdubbelt pas met 48 uur. Als je vrijdag test, zal je waarschijnlijk wel zien dat het streepje (iets) donkerder is. (Ik weet het, dat duurt lang hè.....:psucces meid!!)

3. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel luzzy :)

Geduld is zooo niet mijn sterkste kant!! Overigens zegt alles in me dat t niet raak is deze maand en bij m'n tweede 'wist' ik het al week voor testen. Maar ja hoop doet leven he.. Omdat t kerstmis is :D

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je kan sowiezo beter op je nod testen; voor die tijd heb je bijna nooit genoeg hcg.

5. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Probleem is dat ik niet zeker weet wanneer mijn nod is. Als ik uitga van de afgelopen drie maanden zou mijn nod vandaag zijn. FF zegt echter vrijdag omdat mijn LF 12 dagen was vorige maand.
    Ik lees echter ook veel verhalen van meiden die 2 dagen voor nod positief testen.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Er zijn altijd verhalen van meiden die voor nod positief testen. Haal daar 80 procent vanaf want die testen zijn zo licht dat niemand ze ziet (alleen de mensen die ze willen zien en later zwanger blijken, zien ze).
    Verder moet je nooit uitgaan van een luteale fase van 12 dagen, ook niet als dat de laatste keer zo was. Reken, als je onregelmatig bent, 14 dagen, test dan en is de test negatief, test dan enkele dagen later nog eens.

Share This Page