Goedemiddag, Voor de 2de keer toch een streepje, na een aantal uur.. toch een indroog streep? Groetjes, bedankt alvast voor het meekijken.
Ik heb werkelijk geen idee meer.. eerst dacht ik op dag 17 op dinsdag m'n piek te hebben, maar ik twijfelde al en woensdag liep die ineens af toch inseminatie gehad in umc.. de zaterdag was m'n test positief (maar niet knal wat ik normaal heb) zondag inseminatie voor een 2de kans (doen ze bijna nooit ). Dinsdag avond buikpijn en de woensdag kan m'n eisprong zijn geweest. Dan zou nu 11dpo zijn..
Nou.. ik denk dat ik vandaag op 13/14 Dpo zit. Dat ik op woensdag m'n ei heb gehad.. dit nu binnen 15 minuten.. maar of het genoeg is 1 foto Kv, 1 foto is de sensitest, die test vanaf 25hcg. Is trouwens urine van nu.
Die streep van kv was 5 minuten.. (niet 15 zoals ik eerder wel schreef, weet niet waarom er 15 staat in mn tekst.)
De foto is met flits gemaakt lijkt wel (of onder een felle lamp). Heb je toevallig ook een foto die niet zo glimt? Dat kijkt wat betrouwbaarder.
Ik zie wel duidelijk streepje maar het lijkt me wat weinig voor 14 dpo? Weet je zeker dat het 14dpo is?
Sluit me aan bij @GezelligZwangerWorden . Hoop voor jou dat je ernaast zit met je NOD en hij op gaat lopen!
Nou. Ik zou zondag 26 maart m'n piek hebben. Bijna knal. Maar niet zoals normaal met een knaller. Toch die zondag iui (natuurlijke cyclus, geen hormonen) in UMC gehad. Dinsdag avond kreeg ik pas eipijn.. dus dat kan dan woensdag/donderdag officiële eisprong zijn. Dan zit ik nu op 13/14 dpo?
Maar dan ben je dus ws veel te vroeg geweest met de iui. Heb je na zondag nog wel doorgetest met ovulatietesten? Een eisprong pas 3-4 dagen na de lh piek is eigenlijk amper mogelijk.
Het was ook niet de knalpiek die ik normaal had op de test ik verwachtte eigenlijk ook niet dat ik een 2de keer heen zou mogen.. dus umc gebeld of ze wel eens een 2de iui plannen. En toen werd ik gebeld, dat ik de zondag mocht komen... maar het was niet een officiële sensi knaltest. Streepjes waren gelijk, maar normaal met m'n piek, wordt de teststreep donkerder en staat ie er zelfs als eerst. Dus ik zat nog niet op m'n top. Waarschijnlijk de maandag pas.. dinsdagavond eipijn. Woensdag/donderdag eisprong. Ik heb nog steeds alleen maar bruinverlies.