Hou dames, Iemand dit al meegemaakt zoals op onderstaande foto? Min met witte plus rand en sterretje onderkant hoek. Ik wacht op reactie van clearblue... 5 maanden geleden mijn dochtertje verloren op het einde van de zwangerschap, dus moest even slikken toen ik dat sterretje zag (alhoewel er natuurlijk wel een verklaarbare reden zal achter zitten, maar deed even raar)
Hallo Even een update, ik mag morgen bellen naar clearblue om nog wat meer informatie door te geven van de verpakking aangezien ze dit voorval niet kennen. Verder vandaag getest met sensitest en een licht streepje te zien!! Maar wat dat sterretje is...
Dankjewel! Ik hoop dat het een teken is van mijn dochtertje dat alles goed zal gaan (en ja, normaal ben ik hierin zéér nuchter...
Wat raar!!! Helemaal niet gek hoor dat je daar dingen in gaat zien. Zou ik ook hebben. Wat ontzettend verdrietig van jullie dochtertje. Wat lijkt me dat ontzettend zwaar. Daar zijn geen woorden voor. Ik heb verder geen ervaring met deze test maar ik hoop wel voor je dat je snel een knal test mag hebben! Sterkte met afwachten!
Dat sterretje nog nooit gezien (wat zou dat een mooi teken zijn!) Maar die min met plusrand is altijd bij een negatieve clearblue, dat is gewoon een min (vind het ook wel gemeen van clearblue dat er dan zo een rand van een plus staat) maar daar moet je iig niets achter zoeken
Dankjewel voor de lieve reacties! deze morgen opnieuw getest en ik droom niet, er stond opnieuw een streepje. Maandag is mijn officiële nod dus dan even naar de dokter voor een bloedtest...
Dankjewel... Het is niet makkelijk om met het gemis om te gaan... Ik noem het een emotionele rollercoaster... Steeds denk je, wat zou ze nu al kunnen, op wie zou ze gelijken en dan met de feestdagen in aantocht...
Gefeliciteerd! Wat een spannende tijd zal je in gaan. Heel veel succes en hopelijk over 8 maanden een gezond kindje in je armen
Lijkt me verschrikkelijk om dat door te moeten maken, kan me er geen voorstelling van maken. Ik hoop alleen maar dat jullie snel een gezond kindje in jullie armen mogen houden al neemt dat.jullie gemis en verdriet natuurlijk niet weg
Gefeliciteerd met je zs! Ik wens en hoop dat alles goed zal gaan na het ontzettende verlies van jullie dochtertje! Wat een zware tijd is dat (geweest) voor jullie.
Zo lief allemaal, dankjewel! Nog steeds is het moeilijk te vatten dat ons perfecte meisje zo opeens kon overlijden. Ze woog 3kg940 en 51 cm groot. Haar urneke staat hier bij ons thuis en ik praat er wel veel tegen... Ik durf het niet zeggen aan de 'buite wereld' dat we proberen voor een regenboogje. Mensen schrikken daarvan. Maar voor ons staat het gemis en een nieuwe zwangerschap los van elkaar. Wie kan zeggen wanneer je er weer klaar voor bent, ik zal aktalt om mijn dochtertje huilen. We hadden natuurlijk niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Groetjes
Oei wat doen die testjes daar nu bij, oeps... Nu de bovenste is van eergisteren en de onderste vandaag... Wat denken jullie?