Beste meiden, Wat vinden jullie hiervan? 2fae14 Ovulation Charts Een raar lange cyclus, zou ik echt een eisprong hebben gehad? Zou betekenen dat ik nu zou kunnen testen? Zouden jullie dat nu ook al doen of nog even wachten? Spannend.......
Je link doet het niet .... krijg mijn eigen FF kaartje... Je moet even links in je scherm van FF naar beneden scrollen.. daar zie je een knop zitten met : My home page Klik daarop en die link kan je copieren
Ik vind je tempkaartje helemaal niet raar. Je hebt alleen een vrij late eisprong gehad. Aangezien je nu 14DPO zit zou je een testje kunnen wagen inderdaad!
Dank voor je reactie! Kan een eisprong die zo laat plaatsvindt nog effectief zijn? Zou geweldig zijn, durf bijna niet te hopen. Heb vorig jaar na Clomid een meisje gekregen (is nu 1 jaar), dit zou een spontane eisprong zijn dan....wie weet!! Toch maar eens een test gaan kopen.... Jij gefeliciteerd met je zwangerschap, gaat het goed met je?? Groet!
Ik vind je kaartje ook niet rare, lange cyclus idd verder niets, en aangezien je op 14 dpo zit kan je zeker een testje wagen. Ik heb op 11 dpo posi getest. Laat je ons de uitslag weten als je test?
Ja hoor, mijn cyclussen waren ook een zooitje, zoals in mijn onderschrift te zien is wisselend tussen de 42 en 64 dagen en ben nu toch zonder hulp zwanger geraakt Enige nadeel vind ik wel aan je temp is dat die vanochtend een beetje gezakt is.. Dat zou een naderende ongi kunnen betekennen. Maar goed, hij is nog ver boven de coverline dus dat is goed! Nou ga voor je duimen, laat je weten hoe test was?
Wow....ik kan het niet geloven, maar het staat er toch echt: ZWANGER!!!! De test laat niets aan duidelijkheid te wensen over...ik heb dus geen Clomid nodig om zwanger te raken, heb gewoon een rare/zeer onregelmatige cyclus!! Wat een heerlijk gevoel.....