Wie heeft er ervaring met de mutsy duoseat? Ziet er wel handig uit, je kan gewoon het onderstel gebruiken wat ik al heb. Als alles goed gaat is zoontje 2 1/2 dus weet niet eens of ik dan nog wel een duowagen nodig heb, maar goed alvast info zoeken is wel handig.
Ik had bij 2,5 nog wel een duo wagen en gebruikte hem nog ong. een half jaar. Heb ook de mutsy gehad maar ik heb een duo koelstra 2e hands gekocht en duoseat teruggegeven. omdat ik het lastig vond om zo lang te zijn , nu heb ik een hele slechte rug dus ik ben geen representatief voorbeeld hoor, ik zou zeggen probeer het een seat koop en verkoop je ong. voor hetzelfde bedrag dus wat dat betreft is het prima te proberen o nu zit colin nog wel eens bovenop de kap van mijn mutsy single spoke (had andere onderstel onder duo), of in de quinny zapp, dus hij loopt echt nog niet alles. wel veel en vaak voor het gemak een 2 e wagen mee (lange winkeldag/pretpark etc.) maar je kan hem dus wel langer willen gebruiken als dat halve jaartje..
Jawel, nog wel iemand Heb de duoseat best veel gebruikt en vond 'm fijn. Met babynestje, dus vanaf geboorte als ik alleen met beide kids er op uit ging. Waren we met z'n tweeen dan deden we buggy en enkele seat op de Mutsy want dat is minder zwaar. Oudste was 2 jr 9 mnd toen tweede geboren werd en heb duoseat gebruikt totdat jongste niet meer in het achterste zitje paste (weet niet meer wanneer dat was, maar ze was toen zeker 1, misschien wel 2 jaar). Seat is voor het zwaarst omdat daar het grootste kind zit. Ik had er bij lopen geen problemen mee, maar kon niet makkelijk hoge drempel over. Dus oudste stapte pas in als we de deur uit waren. Stoepen geen probleem als je een op- afritje hebt, wel moeilijk als dat er niet is. Maar ik vond het prima te doen en nu er een derde onderweg is ben ik me niet aan het orienteren op iets anders maar haal straks gewoon de duo seat weer van zolder voor dagen naar bijv. De Efteling dat alles lopen wat veel is voor alle kids. Toen jongste is inmiddels ruim 3 maar die gaat gewoon voorop het zitje straks.