Peuter van twee pakt op eigen houtje de bus!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tweemeisjes, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

:$Peuter (2) pakt op eigen houtje de bus

Een peuter van 2 jaar is alleen aan de wandel gegaan in Den Haag en heeft moederziel alleen de bus genomen. Pas na een aantal haltes sloeg de chauffeur alarm.

(Novum) - Een peuter van 2 jaar is alleen aan de wandel gegaan in Den Haag en heeft moederziel alleen de bus genomen. De buschauffeur merkte niet dat het jongetje via een achterdeur instapte en vond de knaap pas vele haltes verder. Daar sloeg de bestuurder alarm. De politie bracht hem terug naar zijn ongeruste oma.
    De wandeltocht van de peuter begon vrijdag toen hij aan de aandacht van zijn oma ontsnapte bij het sportcomplex aan het Julianaplein. Hij liep naar buiten en stak de straat over richting het Centraal Station waar hij de bus pakte. De kleine zwartrijder werd pas opgemerkt bij de Laan van Nieuw Oost-Indiƫ.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    toevallig waren mijn ouders hier gisteren en ik las het stukje ook al voor, dus die zeiden zelf al ;) die oma mag vast niet meer oppassen....

3. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    tot vier jaar hoef je toch niet te betalen??? (of was dat vroeger?)
    dan is het toch geen zwartrijder... ;)

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Goed dat Schiphol niet om de hoek lag...

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

dat geld alleen als je onder begeleiding bent van een volwassene, anders telt het niet en betaal je dus normaal tarief :D

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    doet me denken aan de film ''baby's day out'' hahaha
    Maar als ik ga bedenken wat het kindje wel niet had kunnen overkomen krijg ik de rillingen!

7. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    idd het is grappig omdat er niks is gebeurt, maar je moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren.... Nu heeft ie iig een mooi verhaal voor later.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Het is natuurlijk vreselijk dat dat kind kwijt is geraakt en er had van alles kunnen gebeuren... Maar toch moest ik toch wel even grinniken bij het beeld dat zo'n 2 jarige een bus in stapt op eigen houtje. Ik zie het al helemaal voor me :D

Maar goed, hoop dat het mij met mijn zoontje nooit overkomt!

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Vele haltes verder? Ik woon in Den Haag en CS en de laan van NOI liggen echt niet zo ver bij elkaar vandaan. Dus lichtelijk overdreven geschreven door de journalist.

10. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Hahaha!!!:D

Deel Deze Pagina