hihihihi erg grappig ja ,nou bij mij staat er een meid in mijn album met 28 weken ziet er ook heel appart uit hoor in verhouding met de beentjes echt heel groot schrok er echt van !
Niet op de pc.... Zit in d'r babyboek vastgeplakt whahahahaha. Maar geloof me op mijn woord! Was ook zo xxx
Haha ja echt stijf zal ie niet zijn.. al kunnen kleine kinderen dat inderdaad krijgen... En zwevende piemels in bad? Geen idee, we hebben geen bad Die van mn vriend.. nou ja laat ik maar geen details geven haha. Het blijft leuk om te zien allemaal.. als die jongetjes van ons dat straks eens wisten hoe we ze nu al zitten te vergelijken haha
Voor zover ik weet kunnen baby's in de buik ook al een ehm... erectie krijgen zeg maar. Is gewoon natuurlijk, Storm had het vanaf dag 1 na zijn geboorte ook regelmatig. Soms zelfs zo erg dat ik 'hem' moeilijk in de luier kreeg... Maar volgens mij, en volgens de echoscopiste destijds kan het wel degelijk al in de baarmoeder.
Haha dat heb ik (gelukkig) nooit meegemaakt op het kinderdagverblijf.. Ik weet dat het iets heel natuurlijks is.. maar ik denk dat ik er toch wel beetje om moet lachen eerlijk gezegd hoor.. Ach went vanzelf denk Heeft mn vriend weer iets om over 'op te scheppen', hoor hem nu al zeggen "kijk werkt net zo goed als bij papa".
Heb even in je album gespiekt, en zag de foto van Justin toen hij 4 dagen oud was. Wat een onwijs mooi kindje zeg! Echt superschattig. Dat wilde ik even zeggen
maar wat had jij al snel een buik! of zie ik dat nu verkeerd? Ik ben nu bijna 10 weken en ik zie nog niks aan mn buik hoor, of komt dat omdat je er al 3 had gehad?