Hoi hoi Wij willen binnen kort trakteren bij onze zoon op school omdat hij er een zusje bij heeft gekregen , maar wil iets leuks .. Ben vang dat 31x beschuit met muisjes zon rommel geeft Hihi Wie heeft er een leuk idee? Alvast bedankt
Kleine cakejes, van die minimuffins, bakken (of kopen, 31 is wel veel), bestrijken met rozeprinsessen glazuur van Dr oetker en dan in de roze muisjes dopen. Door het glazuur worden de muisjes wat zachter en word het ook niet zo'n knoeiboel. Was op de PSZ bij Jelle een groot succes!
Bij mij in de klas (ben kleuterjuf) krijgen de kinderen vaak langevingers met muisjes. Dit is niet te veel en geeft niet te veel rommel. Ze plakken de muisjes met glazuur of witte chocolade vast aan het puntje van de lange vinger.
Ik wil cakepops gaan maken met daarbij een mini-babypopje van de action met een kaartje: Hoera .... heeft een broertje: naam
Ik heb lange vingers met muisjes gedaan. Aan twee kanten een beetje chocoladepasta gesmeerd en dochter heeft de muisjes eraan geplakt.
Ik had een bellenblaas met daar omheen een vlinders met naam van zusje. En als traktatie idd een lange vinger met roze muisjes.