Trakteren op school geboorte zusje.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Porsche, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi hoi

Wij willen binnen kort trakteren bij onze zoon op school omdat hij er een zusje bij heeft gekregen , maar wil iets leuks ..
    Ben vang dat 31x beschuit met muisjes zon rommel geeft Hihi

Wie heeft er een leuk idee?

Alvast bedankt

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Kleine cakejes, van die minimuffins, bakken (of kopen, 31 is wel veel), bestrijken met rozeprinsessen glazuur van Dr oetker en dan in de roze muisjes dopen. Door het glazuur worden de muisjes wat zachter en word het ook niet zo'n knoeiboel.

Was op de PSZ bij Jelle een groot succes!

3. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Bij mij in de klas (ben kleuterjuf) krijgen de kinderen vaak langevingers met muisjes. Dit is niet te veel en geeft niet te veel rommel. Ze plakken de muisjes met glazuur of witte chocolade vast aan het puntje van de lange vinger.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik wil cakepops gaan maken met daarbij een mini-babypopje van de action met een kaartje: Hoera .... heeft een broertje: naam

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik heb lange vingers met muisjes gedaan. Aan twee kanten een beetje chocoladepasta gesmeerd en dochter heeft de muisjes eraan geplakt.

7. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Ik had een bellenblaas met daar omheen een vlinders met naam van zusje. En als traktatie idd een lange vinger met roze muisjes.

Deel Deze Pagina