Piemeltje onder de poep, is dat erg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetvienna, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ons zoontje krijgt zn tweede tandje, net nadat de eerste goed door is. Hierdoor heeft hij al weken erg dunne poep, zeg maar waterdun. Nu zit zn piemeltje steeds onder de poep. Soms poept hij in zijn slaap en weet ik het niet of merk ik het pas later. En dan zit die poep al die tijd op zn piemeltje. Hierdoor ben ik een beetje bang dat hij dan misschien een blaasontsteking krijgt. Of zou dat wel meevallen?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Maak je niet druk. Is niet erg. Gewoon er voor zorgen dat je met de luierwissel zijn piemeltje goed schoonmaakt. Doe ik ook altijd.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun zijn piemeltje zit bijna elke dag onder de poep
    gewoon goed schoonmaken en met het badje ff wat extra aandacht geven en het is goed hoor...

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Jongens krijgen sowieso niet zo snel een blaasonsteking. Hun urinebuis is veel langer dan bij een meisje, dus de bacterien komen moeilijk bij de blaas. Daarom moet je een meisje ook van voor naar achteren vegen, terwijl je bij de jongen ook van achteren naar voren kan.
    Ik zou het inderdaad gewoon goed blijven vegen, en eventueel een keertje extra onder de douche afspoelen.

Deel Deze Pagina