Hallo, Aangezien mijn kleine meid alwere bijna een jaar wordt, wil ik voor haar verjaardag de kamer versieren. Nu ben ik op zoek naar een namen slinger of een slinger "Hoera ... 1 jaar ofzo. Liefst van stof. Wie weet waar ik die kan kopen/bestellen?
ik heb één laten maken gewoon van karton via mp en staat dan op: hoera danisha is jarig want anders kon ik het maar 1x gebruiken.
ik heb via deze site een tip gekregen: DE SITE VOOR UW PERSOONLIJKE FEESTSLINGER, FEESTSLINGERS, NAAMSLINGER, NAAMSLINGERS, SLINGER, SLINGERS, PARTYSLINGER, PARTYSLINGERS, GEBOORTESLINGER, GEBOORTESLINGERS, HUWELIJKSSLINGER, HUWELIJKSSLINGERS, HUWELIJKSLINGER, HUWELIJKS SLINGER, HUWELIJKS
Oh haha ik dacht toen ik de titel las dat je zo'n "wat vind je van deze naam-topic" had geopend. En dat je je kind Slinger wilde noemen!
ik heb er zelf 2 gemaakt. Open letters geprint uitgeknipt en gelamineerd. Leuke lieveheersbeestjes ertussen en ga ze in aug voor de 3de keer gebruiken.
ik heb een stoffen slinger besteld met hoera... is jarig. Het zijn vlaggetjes met roze en witte ruitjes, ze hadden ook andere kleuren en hij is lekker lang. Bij www.toffeslingers.nl
ik heb voor beide kids een naam slinger besteld vorig jaar bij iemand die hier ook lid was ze maakte ook handdoeken met naam mutsjes met naam ik heb voor beide kids een muts en een slinger de servise is erg top en had ze binnen 2 dagen in huis
ik heb er eentje van Welkom - KEKKEKreaties . Super goedkoop en snel klaar.Ik heb er eentje rood met wit en blauw met wit gestippeld, om en om...
nu een foto van de slinger http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-mamas/76602d1275762628-juni-2009-mamas-deel-4-img_1547_crop.jpg
een kennis van mij maakt slingers van stof: Stoffen feestslinger zelf samenstellen hangemaakt van By Lelle