Pienter onderzoek van RIVM

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Majo1983, 25 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ik ga zo'n onderzoek niet krijgen hihi.
    Mijn kinderen mogen niet gevaccineerd worden dus worden ook niet gevraagd voor die onderzoeken.

Er word al genoeg onderzoek bij ze gedaan in het ziekenhuis nu omdat ze homeopathisch gevaccineerd gaan worden en de antistoffen die ze dan aanmaken.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.006
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ons zoontje van -toen- twee is een keer geprikt voor bloedafname. Ik zag zon
    afschuwelijk tegenop! Mij mogen ze lekprikken, maar m'n kleine mannetje die er nog niks van snapt... Ik vond het vreselijk maar het moest (voor hemzelf).

Nou, hij gaf geen kik en heeft het er nu nog over dat hij daarna mocht grabbelen. Het was blijkbaar een fantastische belevenis. Met die gedachte zou ik het met hem gerust nog een keer doen voor een ander doel. Wie weet valt het bij jou ook wel mee.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja uiteraard zou ik met mijn kinderen daar aan meewerken. De wetenschap zou zich niet kunnen ontwikkelen als alle ouders dit als 'onzin' of 'not in my backyard' zouden afdoen. Een ontzettend egoïstische en kortzichtige houding want op lange termijn zouden ook hun kinderen en kleinkinderen bvb hiermee gediend zijn. En het is maar een prikje he, kindje is dat zo weer vergeten. En dan de VVV bonnen genruiken om iets leuks met ze te doen! 😀

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.140
    8.871
    113
    Niet voor ieder kind is het 'maar een prikje' en niet ieder kind is dit zo vergeten. Was het maar zo simpel... Beetje jammer dat over een keuze anders dan je eigen keuze gelijk zo denigrerend gedaan moet worden...

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dit. Er van uitgaande dat het dus een redelijk onderzoeksdoel dient. Maar het is 'maar' bloed afnemen en ik vind onderzoek naar bescherming tegen infectieziekten een waardevol onderwerp.

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Mening zijn verdeeld dus, was te verwachten natuurlijk😊. Pff ik weet het niet. De jongste zal er niet veel van meekrijgen maar ik vrees voor de oudste 😄. Misschien dat ik in ieder geval met de jongste ga, dan kan de oudste altijd nog kijken of hij wil of niet.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het gaat natuurlijk om het meerendeel van de kinderen die niet bvb vanwege een ziekenhuis verleden een 'prik trauma' hebben. Normaal gesproken is een prik voor een kind niet bepaald traumatiserend te noemen tenzij de ouders zelf angstig zijn en dit op hun kind projecteren.

Wetenschappelijk onderzoek is zo enorm belangrijk anders zouden nóg meer kinderen en volwassenen lijden of doodgaan aan allerlei vreselijke ziektes. Dus dan vind ik het eigenlijk een morele verplichting om hier aan mee te werken, zeker wanneer het zo weinig invasief is voor je kind. 😏

Deel Deze Pagina