heeey allemaal! gisteren voor het eerst bij de vk geweest, vond het wel spannend hoor! allemaal moeders om me heen met dikke buiken, zit je daar, niet te zien! het gesprek met de vk was er fijn, ze nam alle tijd en ik kon zelf ook van alles vragen en zeggen! de vk denk aan de hand van m'n laatste menstruatie datum en cyclus dat 11 december de uitgerekende datum is, althans dat houden we voor nu even aan. over 2 weken hebben we de termijn echo en dan zullen ze de datum exacter bepalen! nog even 2 weken afwachten...spannend!!! ben benieuwd over en nog meer van jullie wachten of de termijn echo groetjes zwangerblondine
Wat leuk! Het is zooo leuk om die kleine eindelijk te zien... dan wordt het opeens echt! Ik heb vorige week de termijnecho gehad.... prachtig! Geniet ervan.... want het gaat zo snel.... zelf ben ik precies een maand voor jou uitgerekend.. 11 -11!
Leuk hoor! Even een vraagje. Ik ben gisteren voor het eerst bij de vk geweest en een echo gehad, maar er werd niks gezegd over dat het een termijn echo was. Over 4 weken heb ik weer een echo, maar ze noemde het weer geen termijnecho. Denken jullie dat die van gisteren dat al was of doen ze dat later?
@ lotte wat gaaf dat je de 1e echo al gehad hebt!!! heeft de vk ook gezegt hoever je nu bent? zie in je banner iets van 8 weken? kan best zijn dat ze het lastig vinden om nu een datum te bepalen en dat je daarom over 4 weken terug mag komen voor een echo, dan ben je denk ik 12 weken en is het volgens mij makkelijker om een wat exactere uitgerekende datum te bepalen! Geniet er maar van dat je weer een echo krijgt, over het algemeen is het in het begin 1x en dan met 20 weken nog een keer! ik wacht zelf nog 5 dagen in spanning af!!!!! heb er heel veel zin in maar vind het ook wel erg spannend!! groetjes!!!
Tegenwoordig is het heel verschillend bij elke vk praktijk. De een doet een echo met 8 weken en 12 en de anders alleen met 12. Ben wel blij dat ze bij mij eentje meer doen Ik zou 8 weken zijn en op de echo 7w4d, maar dat viel binnen de marge en was dus goed. Ik kon niet heel veel zien, maar wel een klein boontje met een heel snel kloppend hartje Over 4 dagen mag jij ook zie ik! Spannend!