Ja als je geen auto hebt laat je het ophalen Dat is dan 1 zorg minder en 1 punt minder waar ze over kunnen zeiken. buiten spelen moet gewoon kunnen maar om de vrede te bewaren kun je je kinderen altijd aangeven dat dat de hondjes het een beetje vervelend vinden als ze voor de deur daar spelen, en de camera tja dat gewoon niet dus daar zal ik een melding van maken.
Als het in meerdere keren in de duobak moet is het wel erg want dan is het aardig wat.. Als de man in het verleden het een en ander heeft meegemaakt en daarom een camera heeft opgehangen en je verzekerd heeft dat het niet voor jullie is, hoe weet je zo zeker dat zijn deur niet op de camera te zien is en wat voor soort camera is het?
Dat wilde ik ook al vragen, want wat de een veel vindt, vindt de ander weinig rommel. TS, toch zo snel mogelijk de rommel opruimen is de beste optie. Hier hadden muizen zelfs een holletje gemaakt onder de betontegels in de schuur in het zand. Echt overal kunnen ze inzitten. Die camera zou ik ook niet leuk vinden en ik zou daar inderdaad even met de wijkagent over praten. Over het buitenspelen; ik zou mijn kinderen wel buiten laten spelen, maar met de opdracht om niet voor het huis van de buren met de blaffende honden te gaan spelen. Kleine moeite en de buren hebben er dan ook minder last van. Ik ben namelijk van mening dat het woongenot van iedereen belangrijk is en soms moet je zelf ook iets doen om dat genot groot te houden. Succes.
Waarom niet een keer op zaterdag naar de afvalstraat? Hier kun je daar gratis je afval brengen wat niet in je container past. Je kan ook online aanvragen of ze je grofvuil (gratis) komen ophalen; zoals bijv. een oude bank.