Hebben jullie weleens een fotoshoot laten maken bij een prof? Ik wil dat misschien ook een keer van ons gezin laten maken. Wat is een schappelijke prijs? Kreeg je foto's mee? En zo ja hoe en hoeveel? Waren jullie tevreden over de foto's? Gaan jullie dit vaker doen, of was het eenmalig?
Wij hebben het oa laten doen bij liefkleintje hierboven . Toen was onze zoon een maand of 8 dacht ik. Super mooie foto's die nog steeds hier aan de muur hangen op alluminium. je kiest een pakket en beslist dus zelf hoeveel foto's je afneemt. liefkleintje is goed met kindjes dus vooral met jonge en beweegelijke kinderen vind ik dat heel belangrijk bij een fotograaf. Ze moeten rust en geduld uitstralen. Verder ook via via bij een adresje foto's laten maken,ook studio aan huis. Leuke foto's, shoot van 20min en je krijgt alles mee op cd. In 20min had ik heel veel leuke foto's maar mijn zoontje was toen 2 en had een goede dag. Koste me iets van 35,- en tig foto's (waar ik er 8 echt heel mooi van vond). Ook via fb een andere fotoshoot gehad van 30min incl min 3 foto's. Ik kreeg er 5 . Deze dame had een eigen stijl kwa foto's die mij voor een keertje wel aansprak. Erg mooie foto's geworden. mijn ervaring: Bij lief kleintje de mooiste foto's voor aan de muur. Tijdloos en erg mooie foto's. Prijs was duurder maar was me het zeker waard ook gezien zijn leeftijd. De andere ook zeker leuke foto's. Prima voor tussendoor en voor de foto cadeautjes en om eens wat te wisselen aan de muur. Kwalitatief ietsje minder.
Wat super leuk om te lezen!!! En fijn om te horen dat jullie er nog steeds blij mee zijn Ik behoor inderdaad niet tot de goedkoopste! Maar snap ook niet dat je als fotograaf voor 25 euro ofzo tig foto's op cd kan aanbieden. Daar hou je al niks aan over als je je BTW etc moet afdragen (maar goed, daar gaat het niet op om....) Ik heb mijn eigen stijl, neutraal en rustig! Mocht je interesse hebben TS, je mag me altijd pb-en!
Ik heb een fotoshoot gekregen bij de geboorte van de oudste en die was professioneel heel goed maat dochterlief (3mnd) had er minder zin in helaas.. Enkele mooie foto's (1 aan de muur groot). Koste wel 125 euro (shoot) met 3 digitale foto's en nog 12 euro per digitale foto los. Best aan de prijs dus. Vorige winter een shoot door buurman (medisch fotograaf en bruidsfotograaf) laten doen. Geloof normaal 75 euro met een aantal foto's nabewerkt naar eigen wens en rest op cd. Daar heel wat mooie foto's van, oa gezinsfoto. Zou nu graag weer eens shooten met 2 meiden samen, voor een rieeel bedrag.
Ik ga regelmatig met mijn kids bij Justmyrn in Middelharnis. Ze heeft leuke acties en de prijzen zijn sowieso niet hoog. Ze heeft mega veel geduld, wat ik echt een must vind voor een fotograaf die met kinderen werkt. Voel me nooit ongemakkelijk als mijn oudste weer eens geen zin heeft Hoeksche waard - Middelharnis is voor een keer wel te doen. Zou eens op haar facebook en/of website kijken
Wij hebben bij een fotografe voor een pakket gekozen. Kostte 250.- Dikke buik shoot, newborn shoot en 10 mnd shoot gehad voor die prijs, inclusief alle bewerkte hoge resolutie foto's via we transfer (ca. 150 in totaal) Konden dus zelf foto's laten afdrukken. Vond dit een prima prijs.
Ik heb foto's laten maken voor 50. Maar.. Inmiddels is ze al duurder geworden. (Ze zat in opstartfase, en wilde mooie foto's voor haar website) De mooiste foto's via een transfer digital ontvangen. (Ideaal ook gelijk voor de opa's en oma's) Ze had echt engelen geduld. Mijn kleintje 14 mnd had eigenlijk meer behoefte aan een borst en een slaapje. De borst heb ik gegeven, en het slaapje werd iets later.
Zie dat er meer zijn die een naam noemen. Dus bij deze.... kijk gerust eens op [verwijderd ivm reclame]. Of op facebook zoeken op [verwijderd ivm reclame]
Ik heb een nieuwborn shoot gedaan was 200 euro! 35 foto's digitaal en bewerkt zaten in.die prijs erbij Ze is 3 uur aan huis geweest,erg.fijn met een baby van 11 dagen
Wij hebben met 21 maanden een shoot laten doe bij masafotografie, zij is ook lid van het forum. Ik was een beetje huiverig omdat mijn zoontje hele andere dingen in zijn hoofd had dan "poseren" voor de foto maar wauw, wat een prachtige foto's! Precies op de goeie momenten heeft ze een pracht foto gemaakt én ik vond het fijn dat hij gewoon mocht pakken wat hij wilde, hij werdt enorm op zijn gemak gesteld.
Verschillende shoots gedaan. Paar keer voor 50 euro 3 foto's inclusief een de rest bijkopen voor 5 per stuk indien gewenst. 1x via groupon voor 35 euro twee fotoshoots (zwanger en baby) inclusief beide keren 1 afdruk. Digitale bestanden bij kopen voor 7,50 per stuk of 25 voor 50 euro. En een newborn fotoshoot. Shoot kostte inclusiefreiskosten (newborn shoot thuis) 175,- was inclusief 7 foto's rest op afkoop gedaan. Kostte 105,- En eerlijk is eerlijk deze foto shoot is me het ECHT waard geweest ze is eerste keer 3 uur geweest en is ivm niet thuis zijn van mijn man een paar dagen later terug gekomen voor de gezinsfoto (1,5 uur) maar normaal is het gewoon 1x 3 uur
Hier gaan we woensdag en dat gaat 300 euro kosten voor 2 kinderen. Duur maar zij maakt wel prachtige foto's dus ik verwacht er ook wel een hoop van