Klopt het kruis van FF?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Brix, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Even een vraag. Wat denken jullie? Heeft FF het kruis goed geplaatst?

Bekijk bijlage 251767

Ik denk zelf van niet. Ik zou eerder denken dat mijn eisprong op CD 24 was ipv op dag 23. FF heeft nu de coverline op 36.45 graden gezet en daarmee vallen 2 waardes van 36.5 vóór de eisprong boven de coverline. Logischer lijkt mij de coverline op 36.55 en eisprong op dag 24, zodat alle waardes vóór de eisprong onder de coverline vallen.

Hierbij moet ik zeggen dat mijn temp deze ronde erg laag is. Ik temp al 3 jaar (niet elke ronde, hoor, maar vaak genoeg om mijn temp te kennen ;)) en mijn coverline viel altijd op 36.75, geen ronde uitgezonderd. Als ik zou uitgaan van die 36.75, dan zou mijn eisprong zelfs op CD 26 zijn geweest.

Wat denken jullie? Was mijn eisprong op CD 23, 24 of 26?

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Evt. zou dag 24 kunnen ja, ook gezien je ovulatietestjes, al is temperatuur betrouwbaarder natuurlijk.
    Ik zou wel gewoon dag 23 of 24 aanhouden en niet 26 omdat normaal je temperatuur hoger was.
    Mijn temperatuur is ook elke maand weer iets anders.

En 1 dag verschil maakt niet zo heel veel uit toch?

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Charise, één dag maakt niets uit, nee ;) en het maakt sowieso niets uit, omdat wij het deze ronde veilig hebben gedaan (zie onderschrift). Ik was alleen nieuwsgierig naar wat jullie vinden.
    Ik denk zelf ook dag 24. We zullen het achteraf wel zien, mijn LF is altijd 13 dagen.

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het ook niet zeker, 23 of 24. Je kaartje stijgt wel lekker trouwens, in trapjes. Dat had ik ook vorige maand ;)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dag 23 of 24, maar dat maakt niets uit. Niet belangrijk.
    Dat enkele tempen boven de coverlijn vallen, gebeurd wel vaker. En ieder lichaam wijkt wel eens van de norm af.

6. Heb je misschien je hele kaartje? Dan kan je de stijging beter bekijken.

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Even een update. Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus mijn eisprong was toch op CD 24. Ik heb mijn kaartje aangepast en die ziet er nu zo uit:

Bekijk bijlage 254244

Bedankt voor het meedenken!

8. Kan natuurlijk allemaal ja. Je cyclus is wel weer redelijk hersteld als ik zo kijk. En met 3 weken ga je naar Gent. Spannend. Kijk je er naar uit? Hoe gaat 't verder met je?

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik kijk zeker uit naar Gent, ik hoop zo dat ze daar een oplossing kunnen bieden. Ik ben er zo klaar mee dat het niet lukt, terwijl de zwangeren om me heen als paddenstoelen uit de grond komen :(. Ik krijg zowat elke week wel van iemand uit mijn omgeving babynieuws :(.
    Ik heb nu gewoon even een moeilijke tijd, want de niet-vervulde zwangerschapswens is niet het enige probleem dat nu speelt.....

Met jouw zwangerschap gaat het goed, zie ik, Babyengel, fijn! Hoe is het met je gevoel? Nerveus voor de 20-wekenecho? Liefs!

10. Inmiddels gaat het wel goed ja, maar heb redelijk wat gebloed.. dat waren ook veel zenuwen, zag het gebeuren dat ik weer een kind zou verliezen. Dat zou ik echt niet gaan trekken, 1 kind is al te veel.
    Ik ben niet supernerveus voor de GUO, maar blijft natuurlijk spannend. Scheelt dat we al een heleboel van ons kleintje hebben kunnen zien. Kleintje heeft in ieder geval niet dezelfde afwijking als mijn dochter* had. Kleintje was namelijk al aan het plassen op de vorige echo :D . Maar het was wel moeilijk om vertrouwen te hebben in een goede afloop deze keer. Het komt nu langzaam een beetje, dat ik denk.. hé, zou ik nu echt weer moeder worden??

Ik lees zoveel goeds over Gent, dat ik me niet kan voorstellen dat ze niets kunnen vinden. Er moet toch een reden zijn voor al die miskramen.. Moeilijk is dat, als je iedereen zwanger ziet worden en vooral ziet blijven, daarnaast beleven ze dan ook een goede zwangerschap.. gezond kindje.. zal flink zwaar zijn. Vooral als je al in een moeilijke tijd zit, hoeveel kan je er dan nog bij hebben he? :(

Sterkte deze moeilijke verdrietige tijd.. wou dat ik iets kon doen, maar kan alleen duimen en hopen dat Gent de oplossing voor jullie heeft strakjes.

Deel Deze Pagina