Morgen Efteling

Discussion in 'De lounge' started by debke83, Aug 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ik zit best te balen...we gaan morgen naar de Efteling omdat mijn man jarig is!
    Alleen als ik naar de weerberichten kijk...:xbah!
    Hoop zo dat we kunnen gaan!

Sorry moest het ff kwijt!

2. tulip

tulip Niet meer actief

tja, ik vrees dat jullie ook niet zo'n geweldig weer hebben, maar ik hoop voor je dat het meevalt.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

joh de efteling is altijd leuk!! en pluspunt is wel dat het dan rustiger is. ik ben jaloers haha! maar ik mag 10 sep weer :)

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja das waar het is altijd leuk...alleen als het echt hard gaat regenen...bah haha heb me er zo op verheugd!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

laatste keer dat ik er was, was het 32 graden. dat was de énige keer dat het niet leuk was. ben er ook weleens in de stromende regen geweest. zorg gewoon voor een goede poncho en een plu. en ik zou in de achtbanen niet vooraan gaan zitten haha!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Misschien valt het achteraf wel mee joh! Die weervoorspellingen van tegenwordig kloppen ook lang niet altijd. En het regent nooit hele dag door aan een stuk. En regenpercentage is over heel Nederland en misschien zit jij net in het goede gedeelte. Positief bericht hé:). Heel veel plezier! Wij gaan naar de winterefteling in December worden dagje meegenomen met schoonouders ivm hun 35 jarig huwelijk

7. Tese

Tese Niet meer actief

Meestal valt het wel mee met de regen. En de mazzel die je dan hebt is dat het waarschijnlijk rustig is!

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wij zijn 25 juli geweest en hebben ook flinke buien gehad. Voordeel was inderdaad dat het lekker rustig was. Veel is ook binnen.
    Paraplu en poncho mee en gewoon gaan :D

Wij wilden bijna niet gaan en hebben een topdag gehad ondanks de regen :D

9. luuus

luuus Niet meer actief

wij zijn vorige maand geweest ook in de regen... nou echt super rustig we konden zo doorlopen overal..:D:D indd goeie poncho meenemen je zit toch meestal in een atractie..:D

have fun :D:D:D

10. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben een keer geweest terwijl ik zwanger was EN het regende, nou dat was duidelijk geen succes... :D Maar normaal gesproken valt het wel mee idd. Als er alleen af en toe een buitje komt kun je ook schuilen, en ik denk niet dat je morgen non-stop regen hoeft te verwachten.

11. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

Jul 19, 2007
    956
    0
    0
    wij gaan maandag
    dan wordt het ook snert weer schijnt, maar idd plu mee en regencape voor over de buggy
    zal idd wel rustiger zijn en het meeste is binnen dus wij gaan gewoon
    iig heel veel plezier
    liefs kim

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Veel plezier alvast.

Als ik mocht kiezen koos ik voor af en toe een bui of wat mot regen dan 32 graden dat is ook niet voor je lol.

En met regen idd het is vaak rustiger minder wachten en vaak in de efteling zijn de meeste attracties overdekt sta je als nog droog. Plu mee regenspullen poncho. En genieten maar.;)

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Dan is het juist lekker rustig! &ach trek goede kleren aan, dan is de regen echt niet zo erg hoor. De Efteling blijft leuk! :D
    Heel veel plezier!

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Voor vandaag was ook regen voorspeld en het heeft hier in Tilburg niet geregend.
    Dus hopelijk valt het morgen mee.
    Toch in ieder geval heel veel plezier :)

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Volgens The Weather Channel is er alleen 's middags wat lichte regen, dus misschien valt het allemaal wel heel erg mee.

Als je je erop instelt qua kleding komt het vast goed, veel plezier morgen!

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij zijn 2 weken geleden geweest, hebben een grote bui rond 4 uur gehad, en daarna liep het park leeg. bij joris, bob, droomvlucht, vliegende hollander, overal konden we meteen doorlopen!

Share This Page