Hallo ik ben Jeanet, ben getrouwd en wonen in het Noorden des lands en heb 3 schatten van meiden. waarvan 1 het levenslicht niet mocht zien. mijn man en ik zijn bezig om een derde kindje te mogen krijgen. en hopen dat het lukt, want de andere 3 kwamen ook niet echt vlot. ik hoop jullie het fijn vinden hier op deze site. en dat ik er ook veel plezier daarin mag vinden, en er zeker veel kan leren.
Hoi Jeanet, Welkom hier op zwangerschapspagina. Alvast heel veel lees en schrijfplezier, en natuurlijk succes met zwanger worden. Vervelend dat jullie Amber een vlindertje is geworden. Mocht je steun willen, van de meiden in een soortgelijke situatie. Kan je, je verhaal altijd bij de vlindermama's hier op de site kwijt. Groetjes, Elvira
Welkom en veel lees en schrijf plezier! En vervelend dat jullie Amber hebben verloren, heel veel sterkte!
welkom, ik wil je ook nog veel sterkte wensen met het verlies van amber* je bent altijd welkom in de vlinderlounge en veel succes met zwanger worden.
hallo ik ben sabrina.en wij zijn bezig zwager te worden. woon in noortholand. en we zitten in de 3 ronden 1e kindje.
Hallo Jeanet. Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Sterkte met het verlies van Amber. Liefs wolly