hallo allemaal! gisteren was eefje precies 6 weken en wat een dag zeg.. mevrouw werd om half 7 wakker en is wakker gebleven tot half 3 en helemaal niet vervelend of zo hoor, als ze me zag begon ze al te lachen, maar in bed liggen was out of the question... slapen wilde ze alleen bij mij en dan misschien ff een dutje van 15 min.. ook nu in de box wordt ze af en toe wakker en wil ze me zien, dan krijg ik weer een big smile en dut ze ff verder.. maar nu las ik in oei ik groei dat ze een sprongetje hebben rond deze tijd, maar dacht dat het later zou komen omdat ze 3 weken te vroeg was.. anyway.. hebben ze bij deze sprongetjes echt dagen nodig, of kan het ook in een dag gebeurt zijn en was gisteren gewoon het hoogtepunt? vandaag slaapt ze weer lekker en vind ze weer alles best.. ze drinkt wel meer trouwens.. groetjes!
Hier duurde de eerste twee sprongetjes ook niet langer dan 24-48 uur, wel met veel huilen overigens. Daarna werden ze helaas wel langer (maar dan vond ik het ook wel minder heftig omdat hij groter was/is en dus beter af te leiden is). Maar goed, je kindje kan natuurlijk ook gewoon een keer een "baaldagje" hebben...
Ik zou zo'n dag niet aan een sprongetje wijten. Wij hebben wel eens onze dag niet en zo'n kleintje heeft dat ook wel eens.
Ik had er ook weleens een dag bij zitten dat zoontje anders dan anders was. Als ik het oei ik groei boek er bij pakte zat hij dan wel rond een sprongetje. Maar of dat nou toeval was of niet??