Hoi Dames, Vanaf wanneer beginnen jullie met zonnenbrand smeren? Ben vanmiddag een poos met onze dochter buiten geweest zonder haar in te smeren maar vroeg me eigenlijk af het niet verstandig geweest zou zijn om haar toch in te smeren. Wanneer doen jullie het? Bedankt!
Ja heel verstandig om haar in te smeren. De kinderen heb ik beide al van heel klein af aan ingesmeerd. M als baby met Weleda en nu met Vichy voor kinderen, T vanaf begin met Vichy. Blootstelling in je kindertijd aan veel zon is echt een heel veel grotere kans op huidkanker op latere leeftijd!
Helaas houd ze iets op haar hoofd momenteel echt niet op, gelukkig heeft ze wel een flinke bos haar maar zal morgen ook maar beginnen met smeren. Bedankt!
Ben sinds maandag begonnen met smeren toen het zo heerlijk weer was. We zijn toen ook lekker naar het strand geweest Sindsdien smeer ik haar gezichtje in als we weggaan. Beter te vaak, dan verbrand.
ik smeer het sinds vorige week, als ikw eet dat we echt een wandeling in de zon gaan maken, heb ook een petje en een parasolletje...maar een btj zon moet kunnen af en toe, maar wel beschermd
Ben sinds twee weekjes aan het smeren gegaan. De zon brand al best en zelfs met bewolking kunnen ze verbranden, dus ben toen het wat warmer werd meteen begonnen!
Hier vorig weekend wel goed gesmeerd, de zon scheen toen heel fel. (of was dat het weekend ervoor? ) Vandaag was het hier warm, maar wel behoorlijk bewolkt, dan smeer ik niet.