Vandaag ben ik jarig. vanochtend dus niks gekregen van mijn man en kids. de kadootjes maken me echt niet uit. Maar dat mn man de moeite niet heeft genomen om samen met de kinderen wat te kopen doet zeer. hij vind dat ik me dus aanstel. Hij wilde straks nog wat gaan halen. ik heb gezegd dat het nu al niet meer hoeft. Mn dochter van 3 wilde haar tekening die ze op de creche had gemaakt niet eens geven. Ze zei dat ik die alleen op mn verjaardag mocht hebben. Ze snapte niks ervan dat ik jarig ben want ze zag natuurlijk geen kadootjes. ik ben nu best verdrietig. Gewoon om het feit dat de moeite niet is genomen om wat voor me te kopen. De kadoos maken me echt niet uit. Maar gewoon het principe. Zit nu toch wel ff potje te janken. Hij vind dus dat ik me aanstel. wilde het even kwijt.
Zou me ook zo voelen... Heel begrijpelijk. Dikke knuffel en toch een heel fijne verjaardag gewenst!!!
Vanochtend niks gekregen. Het kan dus niet zo zijn dat hij nog een verrassing voor je heeft welke je later op de dag nog zult krijgen? En dat hij daarom zo cru reageert? Hoop dat je echt nog iets krijgt. Anders vind ik het wel erg lomp van je man! Namens mij in elk geval van harte gefeliciteerd met je verjaardag. (Je bent tegelijk met mijn oudste zoon jarig die vandaag 5 is geworden. )
Ach snap je wel hoor, en snap ook wel dat het nu niet meer hoeft, is de spontaniteit er ook wel af.. Desondanks toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Geven jullie altijd kadootjes 's ochtends? Of deed je dat eerder anders? Dat vind ik namelijk nogal uitmaken. Hij geeft verder aan dat hij van plan was straks wat te gaan halen. Dus het is ook weer niet alsof hij het vergeten is ofzo. Wat jij dan doet met 'dan hoeft het helemaal niet meer' is wel aanstellerij. Slachtofferhouding. Daar help je niemand mee.
Gefeliciteerd met je verjaardag🎁 Ik snap wel dat je je rot voelt. Deden jullie andere jaren wel cadeautjes op elkaars verjaardag?
Ja ik snap je wel. Hier ook nog nooit een cadeautje gekregen, nog geen bos bloemen. Gelukkig zijn de kinderen nu al zo groot dat ze zelf wat voor me kopen, en de kleinste hierin mee betrekken. En idd; het gaat niet om het cadeau, maar meer het feestelijke gevoel dat je jarig bent. Dat het een speciale dag is. Enne..Gefeliciteerd meid!
De kinderen zaten ook beteuterd te kijken. Die snapte eigenlijk niet eens dat ik jarig was. Hij wilde net nog ergens wat gaan halen maar dat kwam over als een moetje. Dan hoeft het van mij idd niet meer.
Nee, daar help je niemand mee, maar kom op zeg; mag je jezelf ook een keer klote voelen omdat je blijkbaar niet de moeite waard bent om je jarig te voelen. Gewoon heel menselijk hoor.
Nou ja, dat is natuurlijk makkelijk zeggen 'ik wilde nog wat gaan halen'. Feit blijft dat ts het gevoel heeft dat er door haar man weinig moeite is genomen om aandacht te besteden aan haar verjaardag. Dat je dan teleurgesteld bent en dit uit door aan te geven dat het helemaal niet meer hoeft, kan ik goed begrijpen. Ts, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk hebben jullie toch nog een gezellige dag met elkaar!
Maar dat kun je ook anders zien! Wellicht heeft hij ergens iets besteld of laten maken wat hij nog op moet halen vandaag? Of komt hij vanmiddag met de mededeling dat hij een etentje had geregeld ofzo? ("surprise"!) Ik zou pas echt gaan mokken als hij voor vanavond nog met niks was thuisgekomen. Al begrijp ik de gevoelens van TS ook goed. Temeer je anders altijd 's morgens je cadeautjes al had gekregen.
Heeft hij wel in de ochtend je gefeliciteerd en een dikke kus of knuffel geveven? Dat vind ik namelijk belangrijker dan de rest. Hij denkt temknste aan me. Waxht even de dag af misschien geeft hij vanavond nog wat. En anders vind ik het idd ook erg laks dat hij niet eens de moeite neemt om even een tekening te maken met jullie dochter zodat je dochter er ook in word betrokken. Snap helemaal dat je er rot op voelt. Dikke knuffel en gefelicteerd!😙
Gefeliciteerd met je verjaardag Ik snap heel goed dat je je rot voelt, helemaal als er ook nog eens zo bot gereageerd wordt. Al was het maar een (desnoods zelf geplukt) bosje bloemen, dan heb je in ieder geval het gevoel dat er aan gedacht is. Ik hoop dat je ondanks dit toch nog een leuke dag gaat hebben
Snap helemaal dat je je zo voelt. Ik zou daar ook van balen. Desondanks gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je ondanks dit toch nog een fijne dag
Hij wilde nog wat gaan halen. Dus nee: je stelt je echt compleet aan als je dan gaat zitten mokken en er een totaal overstuur verhaal van maakt alsof je het niet waar zou zijn.
Ja dat vind jij, ik niet. Hij heeft 364 dagen de tijd gehad om iets te regelen of te kopen. En blijkbaar heeft ie met de kinderen ook niks leuks gedaan. Dat vind ik echt zielig. Maar wie weet; wat niet is, kan nog komen.