na wie zijn partner is timmerman en wat verdiend hij? ben hier benieuwd naar omdat mijn vriend ook timmerman is en wil eens vergelijken... ben benieuwd wat hij dus verdiend en of ie dan nog een bepaalde functie heeft.
Hoi hoi, Mijn vent werkt niet als timmerman, maar als kraanmachinist. Is ook in de bouw. Hij verdient ongeveer 34.000 euro bruto op jaarbasis zonder overuren. groetjes Elke
ze vroeg naar een timmerman, geen kraanmachinist. Die twee beroepen verdienen toch niet hetzelfde neem ik aan. Het is ook belangrijk hoe oud je vriend is en hoeveel ervaring hij heeft. Je kunt niet zomaar vergelijken is heel moeilijk. Misschien kun je beter op loonwijzer.nl kijken
hier een timmerman... bijna 30 jaar en verdient (met alle toeslagen van bereikbaarheidsdienst ect) ongeveer 1600 euro. ene x meer dan de ander keer. ligt eraan.
Krokus, Ze werken via dezelfde CAO (bouwnijverheid), de lonen zullen ongeveer gelijk liggen neem ik aan...
mijn vriend is timmerman en electricien, 26 jaar en heeft een eigen aftimmerbedrijf en wordt ingehuurd door andere bedrijven en verdiend 4500 per maand, is dus niet in loondienst. Toen ie nog wel in loondienst werkte verdiende ie 1700 per maand.