Iedereen zal meteen zeggen uit.. Maar mijn zus liet hem gedurende hele zwangerschap in ze had nie zo grote buik, toen ze ver was, en ze lag op dr rug zag je gewoon waar hoofdje lag enzo. Maarja wat is nou beter, uit of in. ik ga niet terug als hij dicht is Maar ik kan ook uitdoen en steeds eftjes indoen zodat nie dicht gaat. want inhouden, omda het vel dun is want was al eens beetje uitgescheurt tjaa?
ja inderdaad die zijn er ook maar bij mij is er een probleem hij is al een beetje uitgesgeurt geweest dus het vel is best dun
je kan flexibele staafjes er voor krijgen speciaal voor een zwangerschapbuikje ik heb deze er in gedaan en dat ging prima! groetjes
ja dat zei de vorige ook al dankjewel voor jullie informatie ! ik weet van die staafjes af, maar was het helemaal vergeten haha
ja maar er zijn ook staafjes die je er in kan doen maar niet zo goed ziet zo dat je als je zeg maar aan het werk bent en je hebt piercings in je gezicht dan kun jen zon staafje er in doen zit geen bolletjes aan. maar je hebt ook gewoon een bananen staafje met bolletjes die voor de zwangerschap zijn.
Ik heb standaard een zwangerschapspiercing in (wel een kortere dan een 'echte', maar 't zelfde materiaal), ik kan niet tegen metaal daar. Maar gewoon erin laten zitten tot 't niet meer kan.