Hoi meiden, Het onderwerp 'tepelpiercing' vond ik weer een beetje gek staan tussen alle kerstgerecht-vragen, maar dat is dus waar mijn vraag over gaat. Voor degene die deze piercing heeft; hoe pijnlijk was het zetten? Hoe lang duurde het genezen? Waar moet je (naast goede hygiëne) rekening mee houden? Waarmee hield je het schoon? Die van mij wordt zaterdag gezet brrrrrrr Ik heb al meerdere piercings, maar vind deze toch wel wat spannender op een of andere manier... Groetjes!
Ik denk dat ik je niet bepaald moed inspreek, maar mijn tepelpiercing was een hel. Het was veruit de pijnlijkste piercing die ik heb laten zetten (en ik heb er twaalf gehad in totaal). De genezing duurde echt wel lang, in de tussentijd was hij vaak over de zeik en had ik last van wondvocht. Ik heb hem nu 4 maanden geleden uitgehaald omdat ik er na een paar jaar nog steeds gedoe mee had en hij verder aan het uitgroeien was Maar het was wel een ontzettend mooie piercing en ik mis hem echt (hoe het eruit zag dan). Wat ik nog kan bedenken waar je op moet letten: dat je nergens achter blijft hangen. Je BH, het douchegordijn, noem maar op Voor een tepelpiercing staat 3-9 maanden, dus dat is sowieso al best lang.
Hoi nen87, Ik heb een lange tijd een tepelpiercing gehad. Ik heb hem twee keer laten zetten, de eerst keer was die uitgegroeid.. Deed geen pijn overigens (uitgroeien) Het zetten was niet echt fijn, maar ik vond het meevallen.. Had het erger verwacht! Al moet ik wel zeggen dat ik niet hele gevoelige tepels heb dat scheelt misschien ook.. Het genezen duurde bij mij vrij lang, toch wel enkele maanden voordat het 'pijn vrij' was.. Mijn man kon er lang niet mee spelen haha.. Ik denk zo'n 2-3 maanden.. Ik had een ringetje trouwens, iets wat ik in het vervolg niet zou doen, ik zou kiezen voor een staafje. Dit omdat je met een ringetje vaker blijft 'hangen' aan je bh of iets dergelijks bij aan en uitkleden, afdrogen enz... Heb het idee dat het anders sneller was genezen. Maar goed, dat is misschien persoonlijk. Ik heb hem er vorig jaar uitgehaald ivm zwangerschap. Ik vond het niet meer fijn, en ook met oog op borstvoeding. Nu heb ik hem dus al een tijdje niet meer, maar wie weet komt ie nog ooit terug Ik had ook meerdere piercings, heb nu alleen nog een neuspiercing over haha... De andere moesten er ook allemaal uit ivm zwangerschap.. (Navelpiercing, clitorispiercing) Maar in ieder geval succes! Het valt mee, maar fijn is anders
Hier niet veel pijn van gehad, ook het zetten niet Genezen was het binnen een week. Naast het goed schoon houden deed ik de eerste tijd niet al te strak zittende kleding aan, vanwege het schuren zeg maar Dat was wel gevoelig. Ik kreeg trouwens een flesje spul mee om het schoon te houden. Ik denk dat ze je het ook wel gaan uitleggen daar hoor.
Hier deed het ook erg pijn. Een scheut door heel mijn lichaam. Wilt niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Succes!
Die pijn dat is maar ff. Heb em 2x laten zetten en 2x eruit gehaald omdat ie na een jaar nog steeds niet echt genezen was.
Het zetten viel bij mij wel mee maar ik moet er wel bijzeggen dat ik ook niet echt supergevoelige tepels heb... ik moest het schoonhouden de eerste paar weken met zo'n antibacteriele zeep... ben ff de naam kwijt... gewoon bij de Etos enzo te koop. Succes! Edit: volgens mij was het uni cura zeep!
Brrrrrr.. Ik krijg al kriebels bij het idee! Voor mij zijn jullie allemaal hartstikke gek Ik hou het maar bij mijn tongpiercing .
Het laten zetten was echt een nightmare. mijn tepel was te stug, die beste man kwam niet verder dan de helft. Hij MOEST van mij door gaan en ik zag al zijn aderen groter worden en met heeeeeel veel kracht zat ie dan. en wat een pijn!! Kon niet meer lopen of bukken. Ik heb hem nu een aantal jaar. Ik vind hem behalve mooi, niet echt een meerwaarde hebben ofzo. Succes met zetten!!
Brrr waarom wil je zoiets? Ik kan dat echt niet snappen haha! Wens je er veel succes mee! Dat het goed mag gaan.
Oh my... Maar ik snap wel dat als ie dan toch bijna zit, je door wilt gaan.. Anders zit je met een half gat
Mijn vriend had precies hetzelfde. Ook bij hem ging ie er niet in 1x doorheen. Ohw wat deed m dat zeer en hij is alles behalve een pieperd mbt pijn. Hij trok ook helemaal bleek weg en moest echt even blijven zitten anders was hij geheid onderuit gegaan. Het helen duurde ook maanden. Nu is de piercing eruit maar hij zei ook never nooit niet dat ik die nog een keer laat zetten.
Eerlijk? Lezen op eigen risico ...... Één keer maar écht nooit meer.. Ik vond het zeer pijnlijk, daarnaast waren er een paar zenuwen geraakt, waardoor als mijn tepel hard werd, het onwijs pijn deed. Heeft 1,5 jaar geduurd voor dit weg was. In het begin moest ik het staafje draaien, maar dacht dat ik door een hel ging. Maar durfde dat ding er ook niet uit te halen... Mijn tepels zijn een beetje plat, door die piercing niet meer, maar mijn andere tepel durfde ik dus echt niet te piercen. Toen ik zwanger was vorig jaar, heb ik mijn piercing eruit gehaald.
ik heb heel lang getwijfeld of ik er een zou nemen, maar mijn vriend vind het maar niks. dit topic zet me weer aan het denken
Nooit meer! Man wat deed dat pijn! Toen ik hem de eerste keer moest schoonmaken ging ik van mijn stokje van de pijn!!