Even een vraagje ik zag een wok gourmetstel Deze is 800 wat is dat genoeg of is dat teweinig? Word die wel warm genoeg om te wokken? Ben niet zo in de watt Alvast bedankt
Geen idee hoe dat zit. Wel weet ik dat het erg leuk en lekker is! Neem aan dat hij dus wel geschikt is
Wij hebben ook een wokgourmetstel,geen idee hoeveel watt het is. is heel leuk en lekker om te doen ,dat wel!
800 watt klinkt mij wel erg weinig. Ik heb er ooit eens eentje gehad als kerstpakket. Wat een onding was dat. Pannetjes werden niet heet genoeg, waardoor het een eeuwigheid duurde voordat er iets klaar was. Na één keer gebruiken maar weggedaan. Voor mij nooit meer zo een ding.
wij hebben er ook een, geen idee hoeveel watt eigenlijk. maar die van ons is wel goed, maken er ook gewoon pannenkoekjes en eitjes enzo in. gaat prima en ding word echt wel warm genoeg! weer eens wat anders als een gewoon gourmet stel
Ik heb er ook 1 en we gebruiken hem regelmatig voor pannenkoekjes, dus zonder die wokjes. Hij is 1000w en werkt super goed. Geen idee of 800w genoeg is. Met die wokjes werkt hij ook erg goed. Merk is iets van Tomado of Tristar ofzo (gekleurde wokjes).
Ik heb laatst 2 sets gekocht bij Aldi, 1000 watt. Kids hebben met verjaardagfeestje pannekoekjes erop gebakken, ging prima. Met kerst gegourmet/gewokt was erg lekker en ging ook goed. 800 lijkt me vrij lage wattage.