ik heb er veel gehad en heb nu alleen nog tong en labret dat was het maar ik had 3 op me pols 1 tussen me borsten intiem en navel deze zijn allemaal weg. Ben zelf piercer geweest dus tja
Navel en clithood piercing. Verder wat oorgaatjes maar gebruik enkel de onderste oorgaatjes en alleen met bijv feestje
Ik weet niet wat voor intiempiercing je wil, maar ik heb een clithood. En ja, het zetten deed echt wel pijn. Heb wel even gegild. Maar zodra die zat was de pijn verdwenen. Daarna nog een paar dagen gevoelig geweest, maar geen pijn. Ik heb die van mij nu al zo'n 3 à 4 jaar en heb er nooi problemen mee gehad. Dus als je het echt wil, doen! Die paar seconden pijn wegen niet op tegen het plezier wat je er daarna van hebt.
Leuk topic! Hier in ieder oor 2 gaatjes en eentje in bovenkant van mijn oor. Heb een navelpiercing sinds 2001, maar die is er sinds een weekje uit omdat ie niet meer past... Haha. Wilde altijd een tongpiercing, maar dat vonden ouders niet goed. Had navelpiercing al zonder toestemming laten zetten op mijn 15e... En als ik de tongpiercing toch deed kreeg ik mijn orthodontische kosten op rekening om terug te betalen, dus de beslissing voor geen tongpiercing was snel gemaakt haha
wat ik mijn enigste piercing vond was mijn navelpiercing maar na 1e zwangerschap niet meer terug gedaan, vond ook mijn buik niet mooi meer genoeg verder heb ik nog wat ik noem oorbellen haha; 3 aan elke kant van onder, 1 kantje 2 van boven gehad, en andere kant op het tussenstukje in bij je oor nog een maar draag nu eigenlijk helemaal geen oorbellen meer behalve alleen dat ringetje van boven
oh intiempiercing, brrr auw zou ik nie durven hoor! Ik heb 6 gaatjes in oren en een "monroe" piercing
Ja die zou ik dus ook willen! Vind het erg mooi staan.. Alleen geen idee wat manlief ervan vindt hihi.. Misschien toch eens peilen en een goede shop zoeken.. Als ik durf dan he!
6 gaatjes in de oren en een neuspiercing, ik zou er ook graag een in mijn lip of in mijn tong willen, maar dat vind manlief niks... Kga wel een tattoo zetten
Ik hbe tong, navel, tragus, 4 oorbellen en ik had er twee in mijn kin Daarnaast een tattoo op mijn onderarm en binnenkort op mijn rug
een navelpiercing had ik.... en 2 keer tongpiercing, {1e ging bij een operatie dicht omdat hij er 'te lang' uit was} Die 2e keer zetten was echt HEL, de 1e keer piece of cake. Vind een dermal ook wel heel gaaf maar dat durf ik toch niet. Pas een tattoo laten zetten, dat was nog eens piece of cake!
kwa pijn is de intiem piercing best heftig maar wel kort. Zoiets als een flinke bijt op je tong . Alleen dat is altijd onverwacht en nu weet je dat het er aan komt . Daarna Was het nog heel de dag warm daaronder maar kon gewoon zo naar huis fietsen na het zetten en wissel nu de piercing ook zelf en heb er nooit geen last van.
weer een tip emla creme smeren uur voor dat je de intiem piercing zet je je voelt niks wel een beetje dik smeren anders helpt het niet maar ik heb iks en dan ook helemaal niks gevoelt hij is er wel weer uit door een operatie
nog even een vraag over de intiempiercing, ik merk nu dat mijn buik 'te groot' is aan het worden om zelf daar beneden te kunnen kijken, ik voel hem wel nog maar zie niks. heb gehoord dat met de bevalling een clithood uit zou moeten. Wanneer hebben jullie deze eruit gehaald? ben zo bang dat als ik hem eruit haal het gaatje dicht groeit... ik zei al tegen mn vriend dat hij als ik bevallen ben er maar meteen in moet zetten.
Ik had: neus, wenkbrauw, tong en navel piercing. Nu heb ik alleen mijn tragus piercing nog. Die blijft ook lekker zitten!