Bij de piercing shop kun je een plastic piercing halen. Advies bij het wisselen van piercing is om hem voor het inzetten even in de vaseline te stoppen dan glijd hij zo terug in het gaatje. Niks is zo irri als die groeve voor het bolletje . Deze piercing kun je inhouden bij bevalling en of operatie. Je hebt ze in allerlei kleuren en kosten rond de 2,00
Vroeger heel veel gaatjes in me oren gehad allemaal eruit moeten halen gingen allemaal ontsteken nu nog wel een tong en navel piercing tong hoord bij mij kan ook niet zonder nu bijna 7 jaar. Me navel tja het zit er maar niemand ziet die meer heb een heel lelijke buik nar zwangerschap over gehouden lijkt wel een tijgervel en me zwangerschapskilos zitten er ook nog aan en val ik niks af maar vind me prima zoals ik ben. Groetjes gag
heb iedere kant 3 oorgaatjes en een navel piercing ( nu niet in mn navel is lelijk!) had een wenkbrauw maar heb ik eruit gehaald net als mn tongpiercing.. dus... heb nu meestal alleen mn 1ste gaatje diamantjes oorbellen in en dat was t
tongpiercing, labret piercing (onder me lip) navelpiercing, tragus piercing en wil er ooit nog 1 in me tepel maar pas na deze gebruikt te hebben voor bv
Nu alleen nog 2 gaatjes in elk oor, dus 4 in totaal. Had tot oktober afgelopen jaar al 11 jaar een neuspiercing, maar was hem ineens zat. Ook jaren terug nog 1 bovenin het kraakbeen van mn oorschelp (weet even niet meer hoe het heet) gehad, maar die zweerde zo erg dat ik hem eruit halen moest helaas.
Zal ik ook ff m'n lijstje opsommen in beide oren 3 oorbelgaatjes Helix Industrial Inner conch Tragus Neus Tong 15 april komen er nog een tragus en een wenkbrauwpiercing bij. En de piercings die ik had: Wenkbrauw Labret Tepel Microdermal onder sleutelbeen
Ik heb nu geen piercings meer. Maar ik had: Tong Lip Tepel Intiem Navel Neus 2x En mn oren vol. Nu heb ik niks meer alleen mn tatoo's nog
- eskimo - surface piercing onder me navel - 2x navel opnieuw laten zetten - tong - neus - labret Geen een draag ik meer.
Ik heb een labret en oorstretches. heb geen navel.tong en neus piercing meer. Ik zit te denken over een medusa.
okee, dankjewel! ik heb gelukkig wel al een plastic staafje, plastic bolletjes zullen makkelijk aan te komen zijn!
ik heb een tong,tepel,clitors had ook in me wenkbrauwer maar die is eruit gegroeiten ik heb 6 gaatjes in me oog en ook 1 bovenin me kraakbeen en allebeide kanten heb ik die die kleine oorschelp (weet niet hoe je dat moet noemen )vlak bij je gezicht dat kleine ding hwaaa
hwaaaa sorry bedoelde me oor hwaaaaa typ te snel hwaaa ja dat zou wou erg pijnlijk geweest zijn en niet meer kunnen kijken hwaaaa stom van me