Ik heb ook een conch gehad. Ben heel wat piercings gewend, dubbele navelpiercing, tragus, neus, tong, micro dermals... Maar damn wat heb ik last gehad van die conch. Niet met zetten maar daarna. Heb hem er uit armoede na 3 weken uitgehaald en was de beste keus éver!
Daar heb je wel een punt idd. Ik dacht zout water is juist goed maar is natuurlijk niet heel schoon Misschien toch nog maar even wachten dan, mooi de tijd nemen voor het twijfelen
Hahaha! Da's een Daith! De meest chille oor piercing, serieus nooit last van gehad omdat hij in je oor zit. Gelijk op kunnen slapen.
Serieus???? Je laat me twijfelen... Heb aan de linkerkant 3 kleine gouden ringetjes onder, 2 kleine gouden ringetjes boven... Rechts 3 kleine gouden ringetjes onder, 1 klein gouden ringetje boven... (zijn allemaal hele fijne ringetjes, die strak om de oorlel heenzitten zeg maar En dan mn tragus ook een klein gouden ringetje, maar dan met steentjes... Rechts of links, wat zou je doen??? (pas jarig geweest en heb nog wat verjaardagscentjes liggen die ik écht met iets voor mezelf wil besteden )
Hmm..ja lastig! Beide kanten zijn leuk! Je moet je bedenken dat hij redelijk dichtbij je tragus zit, maar dat kan ook juist wel leuk zijn.. Misschien de piercer mee laten denken(?)