Ik heb trouwens inderdaad ook teruggetrokken tandvlees, wat niet meer 'goed komt'. En het zetten was gruwelijk pijnlijk . Maar dat duurt gelukkig maar even.
Mijn zusje heeft 2 keer nummer 3 laten zetten (voor haar werk moest ze een tijdje zonder). Uiteindelijk toch eruit gehaald ivm tandvleesproblemen en lastig met eten. Je blijft idd een gat zien.
Ik heb deze, dus niet één van de drie die jij noemt. Ik heb hem nu 10 jaar. Het laten zetten stelde niks voor verder.
Het is dat ik niet weet hoe ik een foto kan toevoegen vanaf mijn telefoon anders had ik het laten zien. Heb net ff met eyeliner geoefend
Ik heb ze alle drie gehad en ook 3 kleine littekens eraan overgehouden. Als je het niet weet lijken het kleine moedervlekjes. Ik heb ze er ongeveer 10 jaar geleden uitgehaald omdat ik me er te oud voor voelde, dus ik zou ze persoonlijk niet snel weer nemen plus alle onhandige dingen erbij... Rondom de Madonna en Monroe bleef altijd prut zitten, moest dus elke keer goed schoongemaakt worden en tijdens een avondje stappen blijkbaar iets te hard er tegenaan gekomen waardoor mijn lip opgezwollen was en de volgende dag was ‘ie zo dik dat de hele piercing erin zat...was flink ontstoken gelijk. De Labret schaafde het tandvlees van mijn onderste snijtanden weg, had daar altijd wondjes zitten. De piercing waar ik persoonlijk het minst last van heb gehad is de vertical labret en het kleine littekentje valt precies onder mijn lip waardoor het niet te zien in.
Ik heb nummer 3. Maar dan wel onder Mn lip in het kuiltje. Ik lees hier echt dingen daar valt mn mond van open en ik ben blij dat ik nergens last van heb. Geen terug getrokken tandvlees of achter tanden blijven haken met eten en kleding ook niet. Snap dan wel dat mensen hem uit doen. Boven de lip vind ik wat minder en zou het niet snel zetten mits je kleinste staafje en knopje er op kan doen. Anders vind ik het een glimmende pukkel.
Dat leek mij eerst ook, maar het plaatje achter de labret, Madonna en monroe snijdt erg in je tandvlees en dat deed de vertical dus niet...was een verademing...heb er nooit last van gehad en überhaupt nooit gevoeld.
Nu maar hopen dat het deze keer goed gaat en niet eruit zweert ondanks alle zorgen net zoala mijn microdermal