cadeautje voor bezoek

Discussion in 'Zwangerschap' started by Momfulness, Sep 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

Wat is nou een leuk kleinigheidje om aan het kraambezoek mee te geven?

Ik ga vanmiddag eens even bij de action kijken of ik iets kan vinden...

Liefs Luna

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik heb gewoon van celevaan folie een zakje gemaakt en daar blauwe en witte hartjes in gedaan en roze met witte (wisten het geslacht niet) en bij de roze een rose strikje en bij de blauwe een blauw (duh!) En ik had de namen op die briefjes gescheven, geperforeerd en eraan gedaan. was wel wat werk, maar ook wel heel leuk :D

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb geen cadeautjes aan m'n bezoek gegeven en ga dat bij de 2e ook niet doen. Ja, ze krijgen een beschuit met muisjes (of chocola als ze dat liever willen), maar verder niet hoor. Heb dit eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt als ik ergens op kraamvisite ging, dat ik een cadeautje (bedankje?) mee kreeg.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ik heb dit ook niet gedaan, idd alleen beschuit met muisjes aangeboden en heb idd tot nu toe ook nooit een kraambedankje gekregen als ik ergens op kraambezoek was geweest....

5. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Ik ga daar niet aan beginnen hoor, dat doet tegenwoordig bijna niemand meer en het kost ook weer een hoop geld.
    Ik heb het bij onze eerste dochter ook niet gedaan, wij trakteren beschuit met muisjes en mijn dochter cakejes met muisjes.

Wij hebben ook geen familie of vrienden die rekenen op een kado dus dat scheelt!

6. Momfulness

Wij eigenlijk ook niet....dacht dat het erbij hoorde maar het kost inderdaad al snel veel geld.

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
  8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wij hebben het bij Kyana ook niet gedaan
    en nu ook weer niet. Vind het zo zonde geld en je hebt snel minimaal 50 stuks nodig als je niet op de 100 aangaat!
    neuh vond ik zo zonde, vroeger krijgen wij ze ook wel eens maar het wordt steeds minder.

Bezoek krijgt heir idd ook beschuit en heb ook cakjes gemaakt met foundant. Kunnen we kiezen ;)

9. Momfulness

meiden, ik denk dat ik het dan ook maar niet doe. Het is ook best veel gedoe.

Ik zag vandaag bij de action leuke beertjes sleutelhangers van 60 ct per stuk. Dacht ach, dat gaat wel. Maar goed als je er al 50 nodig hebt ben ik ook al 32 euro kwijt en dan de snoepjes er nog bij....

Ik had het wel leuk gevonden om te doen maar het kost inderdaad veel geld.

10. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Wij hebben het wel gedaan bij de 1e en gaan het nu ook doen. Ik vind het leuk om te doen (en om te krijgen ook). Bij de 1e hadden we kleine wekpotjes gehaald bij de Xenos en die gevuld met snoephartjes. Kaartje eraan met een lintje en naam en leuke tekst. Bij de 2e heb ik dit gekocht:

Iktrakteer

Wederom een kaartje eraan met naam en leuke tekst. Ik heb er beide keren 2 kaartjes van te voren aan gedaan, omdat we het geslacht niet wisten/weten. Na de bevalling het "foute" kaartje eraf knippen en klaar! Ik heb overigens per stel 1 cadeautje gedaan.

Wat ik ook wel eens gekregen heb is een luiertje met een lint eromheen en daaraan het kaartje, ook erg leuk!

Beschuit met muisjes doen wij niet. Bij de 1e hebben we slagroomsoesjes gedoopt in witte chocolade en muisjes, bij de 2e muffins met bijgehorende kleur glazuur en daar een vlaggetje in met de naam erop. Voordeel van deze 2 dingen is dat je er meerdere tegelijk kunt maken en dan in kunt vriezen.

Tja, ik hou nu eenmaal niet van die standaard dingen, sorry:)

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Wij willen ook bedankjes gaan doen. En wij gaan voor deze foto hier onder. Vond het zo leuk.

Share This Page