ik wil dus al een heel lang tijd een piercing boven mijn lip(modanna stijl) mijn man wil dolgraag een gaatje bij laten schieten aan de zijn ander oor. ik heb gezegd dat hij het mocht als ik mijn piercing mocht. maar dat wilde hij dus niet hij vind het niet mooi zegt hij. ik heb echt zoiets van jij zou het wel mogen maar ik niet. na lang zagen gisteren gaf hij dan echt flauw toe echt met tegen zin. nu ben ik dus aan het twijfelen of ik de piercing zou laten zetten of niet zou het nu al willen doen alleen om hem te pesten hihi. maar wat zouden jullie doen, laten zetten of niet. groetjes Talia
Ik zou doen wat JIJ wil en wat JIJ mooi vindt! Tuurlijk is het belangrijk dat je man het ook enigzinds leuk/mooi vindt, maar het gaat uiteindelijk om jou lichaam. Ik vind dat dit eigenlijk een keus is die je zelf moet en mag maken. Je koopt (neem ik aan) toch ook wel kleding die jezelf mooi vindt en overlegt niet eerst met je man of die ene broek wel mooi staat. Je moet doen waar jij je lekker bij voelt, en ik weet zeker (als je het gaat doen) dat je man hier echt wel aan zou wennen!
zo denk ik er dus ook over. en ook hij krijgt zijn oorbel toch ook terwijl ik een 2de niet echt mooi vind. en ik denk dat als ik het laat doen dat hij het wel mooi vind, maar hij is gewoon te koppig om het toe te geven. groetjes Talia
ik ben het eens met de stelling ik zou doen wat jij mooi vindt. maar wat ik zelf mee zou laten tellen is hoe voel ik me erbij als mijn mannetje het niet mooi vindt. dat zou ik geen lekker gevoel hebben. Het si toch een verandering aan uiterlijk. Ik vindt trouwens een tweede oorbel of een piercing midden in je gezicht niet te vergelijken met elkaar. ik heb zelf ook piercings hoor dus ben geen tegenstander, in tegendeel maargoed ik zou er goed over nadenken. Mijn wenkbrauw piericing heb ik er na 4 jaar uit gehaald en er zit nu gewoon een klein littekentje, dat vindt ik dus niet mooi. Dus straks als je de piercing zat bent heb je een litteken boven je lip. maar nogmaals doe waar jij je het prettigst bij voelt.
ik zou em gewoon laten zetten hoor! het is jou lichaam en jij moet doen wat je wilt! natuurlijk kun je er samen over praten, maar jij neemt de beslissing over je eigen lichaam. en idd misschien voel je je er niet prettig bij als je em heb, nou dan haal je em er toch weer uit, no problem toch? ik wilde ook graag een tattoo bij, me vriend vond het niks maar ik heb het tocg gedaan, en nou vind ie het kei mooi! dus misschien als je het eenmal heb veranderd hij wel van mening.
Mijn vriend houd zelf ook niet zo van piercings in het gezicht. Een wenkbrauwpiercing en neusbelletje vind hij dan nog gaan. Maar meer ook niet
heb daarstraks mijn piercing laten zetten ik vind het echt geweldig mooi mijn mannetje komt pas om half 11 thuis hoop dat hij het ook mooi zal vinden maar hij zl waarschijnlijk te koppig zijn om het toe te geven groetjes Talia
Ik had het waarschijnlijk niet gedaan. Ik zit zelf met een vergelijkbaar dilemma: Ik zou er graag nog een flinke tattoo bij hebben, maar mijn lief houdt daar helemaal niet van. Hij weet dat hij me niet tegen kan houden om er eentje te laten zetten, maar ik weet dat hij het echt niet mooi vindt. Ik heb er dus voor gekozen om het bij twee tattoos te laten, omdat ik de relatie met mijn vriend belangrijker vind dan het doorvoeren van mijn eigen zin. Maar goed, dat is mijn keuze. Ik zie dat jij een andere keuze hebt gemaakt. Ik hoop dat je er blij mee bent en dat je man eraan zal wennen. Liefs, Belle.
Als mijn man het echt niet mooi vind, dan had ik dat gerespecteerd. Dat zal hij ook bij mij doen! Ik snap best dat je man het niet mooi vind, want het is ook echt vol in je gezicht! Daar houdt een man van of niet!
Als je het echt mooi vind en je wil hem echt hebben dan moet je het doen.. maar dan wel omdat jij het wilt en niet om je man te pesten.. Heb niets tegen piercings maar ik moet zeggen dat ik boven je lip niet zo mooi vind. Maar goed. jij lichaam toch.. dus als je hem laat zetten.succes ! xxx
ik heb hem gisteren laten zetten en ik vind het heel erg mooi. en mijn man ook nu hij het gezien heeft. het is dan ook maar een erg klein diamantje vind het echt speciaal. ik heb heel veel respect voor mijn man maar heb nogaltijd een eigen wil. ik vond 2 oorbellen bij een man ook niet mooi en hij heeft het ook gedaan nu ik er even aan gewend ben vind ik het ook staan. groetjes Talia
zo zou ik graag een kin piercing erbij willen hebben,maar mijn vriend wil dit niet.. Heb al een wenkbrauw piercing en 12 oorbellen hihihi Ik heb me er nu bij neergelegd dat er geen piercing meer bijkomt.. Maar vind het nog altijd gaaf om het bij andere wel te zien.. groetjes brennie
oh nee een ringetje echt niet wil gewoon een klein diamantje als deze genezen is ga ik nog een kleiner zetten. groetjes talia