Piercing?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Dames,

Wie van jullie heeft net als mij ook een navelpiercing??
    Halen jullie deze tijdens de zwangerschap eruit? (zo ja wanneer?)... ik zit nog erg te twijfelen namelijk, bij elke echo moet ik hem al uit doen maar ben benieuwd hoe dat straks zit als ik echt een dikke toeter heb...

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Ik heb geen navelpiercing maar een vriendin van mij had er wel 1 die heeft ze heel de zwangerschap in gehad.
    Maar bij de bevalling issy uitgescheurd door de druk ofzo..
    Dus ik zou hem dan i.i.g. uit doen... Brrr... vind zo'n ding toch wel eng tijdens de zwangerschap..

3. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hoi,

Ik had ook een navelpiercing. Heb toen via internet een zwangerschapspiercing gekocht maar het ging bij mij zeer doen, vooral omdat je navel helemaal 'strak' getrokken wordt.
    Daarom heb ik hem uitgedaan..

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    bij mijn eerste zwangerschap heb ik hem tot de dag van de bevalling in gehad en toen eruit gehaald ... en nu heb ik hem er al uit gehaald omdat ik me ging irriteren aan dat ding.. elk keer als mijn zoontje naar de baby wou kijken begon hij ook fjin aan die piercing te trekken haha dus dan maar eruit...
    maar bij de echo`s heb ik hem nooit uit hoeven doen hoor.. en na de bevalling gaat hij er gewoon weer in hier hhahaha

xxx

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb 2 navel piercings 1 boven en 1 onder in, en beide heb ik ze nog steeds in. bij de vorige zwangerschap moest ik ze rond de 37 weken van de vk eruithalen omdat ze het eng vond ivm uitscheuren van de piercings.

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ehm moet er niet aan denken nu. Mijn navel puilt helemaal uit! :D
    Hij prikt zelfs door mijn shirts heen.
    Zou een heel raar gezicht zijn als daar nu een piercing "aan" hing.:$:)

Als het je eerste is (?), kan het nog wel even duren voordat je echt een buik krijgt en het irritant wordt. Bij mij was dat vanaf een week of 26 geloof ik.
    Maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
    Nu de tweede heeft mijn buik het met een week of 16 al opgegeven..

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb mn piercing de hele zwangerschap in kunnen houden, had ook niet dikker moeten worden, dan had ik hem er wel uitgehaald.
    Maar met de bevalling geen last van gehad, en met echo`s hoefde hij er ook niet uit.

(had er met de bevalling wel ff een pleister overheen geplakt.. gewoon voor het idee, dat Noof er niet aan zou blijven hangen ofzo.. je weet maar nooit)

8. alien

alien Niet meer actief

Hoi!

Ik had zo gehoopt hem in te kunnen houden maar heb hem gisteren toch uit moeten doen. Het stond gewoon te strak en begon ook wat te irriteren. Nu maar hopen dat hij niet dicht gaat groeien!

Het is trouwens maar een kaal gezich nu haha:D

Groetjes!

9. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een navelpiercing,heb hem op gegeven moment wel eruit moeten halen,na de bevalling wilde ik hem er weer in doen maar dat ging niet meer door.Gaatje was al wat dicht gegroeid terwijl ik hem al 10 jaar had.

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai hai!!

Wat zie ik,...konden ze het geslacht niet zien vandaag,...heh wat jammer, maar wel fijn dat het weer een goede echo was...
    Nou meis, ik blijf nieuwsgierig hoor ;)

Dikke kussss

11. MissT

MissT Niet meer actief

Aaahh nee zooo balen!! Hij/zij lag niet goed.. snik snik.. had er geen zin in denk ik hihi... hoewel hij/zij wel onwijs aan het bewegen was!
    Dus volgende wk eerst lekker op vakantie en dan weer terug... ;)

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Bij mijn 1e zwangerschap heb ik hem er op gegeven moment uit gehaald en kon hij erna er weer in, nu heb ik hem er meteen uit gehaald, en hij is al dichtgegroeid, mn navel staat nu zo erg strak :(
    Had hem al 10 jaar.

13. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Ik had m, maar heb m eruit gehaald, hij ging ontsteken toen me navel een beetje naar buiten kwam!

14. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik heb hem nu (nog) in. ik wilde hem eruit laten na mn 20 weken echo maar me buik was ineens zo kaal dat ik besloten heb om hem in te houden. ik heb sinds vorige week een zwangerschapspiercing in en af en toen ontsmet ik hem. ik hoop dat ie er gewoon in kan blijven zitten

groetjes

15. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik heb ook een piercing
    bij de 1e had ik hem met 26 wk nog in maar je krijgt er wel een littekentje van als je het te lang laat zitten

nu bij de 2e begint ie al strak te zitten ik ga een andere bestellen online voor 8 euro die heeft een langer staafje speciaal voor zwangerschap

16. barbara198

barbara198 Actief lid

4 apr 2010
    146
    0
    0
    Incasso medewerker
    Scharendijke
    Ik heb ook een navelpiercing en ik laat hem gewoon zitten totdat het pijn gaat doen of de dokter anders zegt!

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik heb een zwangerschapspiercing gekocht, gewoon een soort plastic staafje, en dit gaat hardstikke goed

18. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ook ik heb hem eruit gehaald. Het ging erg strak staan en het gaatje werd er niet mooier op. Bij 28 weken heb ik hem eruit gehaald...

19. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn piercing er gewoon ingehouden en dat was ik deze zwangerschap ook van plan.
    Ik heb wel een andere maat piercing erin gedaan .
    Normaal heb ik de kleinste maat en nu heb ik de grootste maat.
    Ik vind de zwangerschapspiercings niet zo mooi, dus heb ik het nu zo opgelost.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb ook een navelpiercing tot nu toe heb ik hem erin.. heb ook een zwangerschapspiercing gekocht.. maar als het gaat iriteren gaat hij eruit jammer dan..

Deel Deze Pagina