hallo wie weet hoe het gaat met piercings down under? ik snap dat het met bevallen eruit moet, maar wat daarna? ik wil ze graag houden maar opnieuw prikken wil ik niet. en hoelang van te voren moet het eruit? wie heeft ervaring en raad?
Ik heb geen ervaring maar heb wel iets gelezen over speciale zwangerschapspiercings. Die zijn extra lang en flexibel. Weet dat ze er in elk geval zijn voor je navel. Je zou even kunnen kijken of ze er ook voor down under zijn. Want idd, opnieuw prikken lijkt me ook niet fijn! Googlen? Ben benieuwd!
Ik denk trouwens, nog even nadenkend... dat ze er pas uit hoeven als je ontsluiting krijgt en moet gaan persen. Eerder komt er geen druk op toch? Wanneer ze er weer in mogen weet ik niet. Kan me zo voorstellen dat dat ook afhangt van hoe alles er na de bevalling down under uitziet. Als je erg gescheurd bent of flink geknipt bent, kan ik me voorstellen dat de boel een beetje opzwelt. En dan moet je ook mega voorzichtig zijn ivm een infectie... Even met de verloskundige bespreken? Die ziet het vast wel vaker...
nope, je kan van zo een retainers kopen. Crazy Factory Piercing# hier staan wat voorbeeldjes. het beste denk ik zo een langere. deze kun je gewoon laten zitten. heb zelf ook een piercing. heb je een ringetje of een staafje?
bedankt voor de reacties. ik heb een hood ring en staafje. en binnenste schaamlippen beide een ringetje.
Ik heb zojuist een surface piercing laten verwijderen op mijn buik. Ik vroeg meteen wat ik met mijn navelpiercing moest. Die piercingshop is er voorstander voor om alles uit te doen. Vaak kun je ze weer erna terug doen en door de druk die er op komt te staan heb je kans op uitgroei met zeer lelijke littekens. Hoe dat down under is weet ik niet, maar je piercing shop moet je daar wel wat over kunnen vertellen.
beste vriendin heeft ze gewoon ingehouden ,geen klachten gehad ik heb een dermal anchor op mijn borst en die ontsteekt nu heel gemakkelijk met dat mn borsten beetje zwellen
Ik persoonlijk zou ze uit halen, heb mn tepelpiercings ook uitgehaald, werd toch een beetje onhandig en moeilijker goed schoon te houden ivm lekken. En wil straks bv proberen dus das niet handig dan. Maar zou indd je VK en piercer eens vragen als je ze liever niet uitdoet.
ik heb het vandaag aan de verloskundige gevraagd en die adviseerde om het eruit te halen, voornamelijk met het oog op hygiëne (kraambloed). ik wil ze niet kwijt, maar ik wil nog veel liever geen ontstekingen.. dus ze gaan er uit. jammer maar helaas.
Denk dat het er ook een beetje aan ligt waar je de piercing hebt. ikzelf heb een klithood met staafje.. En zie met deze.piercing niet echt waarom ik hem eruit moet halen. Succes.
Hier ook clithood met staafje. Mij werd in het ziekenhuis geadviseerd om het er wel uit te halen, met reden dat door alle kracht/spanning ook het gaatje van je piercing daar kan uitscheuren. Ik heb em er 5 dagen na de bevalling weer in gedaan en dat ging gelukkig nog. Hij was er toen volgens mij 7 dagen uit (ben 5 dagen ingeleid dus kon elke dag natuurlijk gebeuren. En we kregen eerst het balletje niet los :S). Ik zou ze er dus wel uithalen voor de zekerheid.