Rugpijn midden.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nono, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nono

nono Niet meer actief

Hoi!

Ik heb sinds gister avond in het midden van mijn rug, rugpijn.. Dus niet helemaal boven maar ook niet helemaal onder. Weet iemand of dit met de zwangerschap te maken heeft? Herkend iemand het?
    Mijn buik groeit sinds een week of 3 wel erg hard trouwens.. misschien dat het daardoor komt.

2. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Ben er bekend mee, volgens mij is t omdat de buik zwaarder word.
    Heb t nu pas met 31 weken echt gekregen, maar merk dat mn meisje ook wel eens een flinke trap geeft waardoor k nog meer pijn in de rug heb..

T heeft dus wel met zwangerschap te maken :(

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Kan komen doordat je buik groeit en spieren en banden daardoor meer gaan trekken. Heb het ook een tijdje gehad toen mijn buik hard groeide.

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Kan ook van de nieren komen. Drink je voldoende? Anders als het blijft aanhouden even langs de ha.

5. nono

nono Niet meer actief

Dankjewel voor de reacties.. Nieren zitten net eronder volgens mij? Bij die kuiltjes toch? Ik drink (volgens mij) wel voldoende. Ik denk inderdaad ook dat het de banden/spieren zijn.. Als het aanhoudt laat ik het voor de zekerheid wel even controleren.

6. senta

senta Niet meer actief

Ik had dit ook heel erg en ben toevallig gisteren bij de fysio geweest heb wat oefeningen gekregen en het is lekker gemasseerd voelde direct verbetering, heeft inderdaad de te maken met de spieren die opgerekt worden en je ruggengraat wordt door de vorm van je buik wat vlakker waardoor er continue spanning op komt te staan. Anders eens naar de fysio ben je er zo vanaf.

7. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Nono, hoe gaat het nu met de rugpijn? Weet je al vanwaar het komt of kwam? Groetjes

8. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Ik heb dit ook sinds een week ongeveer. Heel vervelend. Kan namelijk niet lang meer zien nu, dan lijkt het of mijn rug helemaal vastzit. Heb je al een oplossing? Dan hoor ik die graag!! Sterkte er mee!

9. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Niet lang meer zitten behoorlijk ik... ;)

Deel Deze Pagina