piercings

Discussie in 'De lounge' gestart door Blackey, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Navel uitgegroeid
    lip piercing is eruit
    tepel is eruit (vond ik totaal niks voor stellen) liever 100x tepel dan nog 1 keer conch.

tragus
    conch binnenkant oor
    tong

2. Blackey

Blackey Actief lid

2 dec 2012
    242
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Niemand ervaring met een bind piercing?
    Iemand ervaring met 3 gaatjes in het oorlelletje?

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

#23 Joycey, 30 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2016
    Ik heb per oor 4 gaatjes; waarvan 3 in mijn oorlel en 1 bovenin het oor. Weet niet hoe dat heet, maar het had ook een aparte naam. Ik ben meer het type piercer van: och, doe maar, is wel leuk, kan het er altijd uithalen als het vervelend is :D Ik weet alle namen niet en denk er vaak niet langer dan een uurtje over na.

Verder heb ik natuurlijk nog wel meer piercings gehad; maar sinds ik moeder ben heb ik ze eruit gehaald. Vooral mijn neuspiercing heb ik stiekem wel een beetje spijt van - wat een ellende en pijn heb ik ervan gehad en wat was ik blij toen die eindelijk was geheeld. En nu issie dicht ;) Ik heb nu ook lang niet alle gaten in mijn oren gevuld :) Ik twijfel of ik ze zal laten dichtgroeien - op 2 of 3 'normale' oorbelgaatjes na.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het is alleen lastig soms om leuke 'kleine' oorbellen te vinden waar ik niet allergisch voor ben (metaalallergie, kan eigenlijk alleen goud goed verdragen). Maar goed, kwestie van goed zoeken ;)

5. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb er op dit moment nog 2 namelijk mijn tongpiercing en madonna. Mijn neuspiercing is er laatst weer eens uitgevallen, dus moet nog even een nieuwe halen.

Daarnaast heb ik de volgende gehad; helix, tragus, navel en labret rechtsonder. Ik twijfel trouwens ook of ik mijn tongpiercing er ook niet uit moet halen.

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb vier gaatjes in elk oorlelletje en links ook eentje bovenin. (Ik weet niet hoe dat heet :) )

7. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb een neuspiercing, septum, smiley, tong en clithood.

Helaas heb ik de wenkbrauw en 2x helix en tragus uit moeten halen.

De eerste die er ooit weer bij komt is een tragus!

8. Angelicdreamz

Angelicdreamz Actief lid

18 feb 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    Op het moment een tongpiercing, microdermal op mijn rechter arm (horloge hoogte) en een clithood. Wat ik nog meer gehad heb zijn een neuspiercing, lippiercing (onderlip in het midden) een microdermal in de andere arm (zelfde hoogte maar helaas eruit gegroeid) en een microdermal bij de hals (ook eruit gegroeid) en vanaf mijn 6e gaatjes in mijn oren, wel ooit 2e gaatjes in de oren gehad, maar die bleven maar ontsteken en zijn uiteindelijk dichtgegroeid.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had een tong, navel en boven in mn oor piercing.

Mn tong bleef prutten dus die was er gauw uit.
    Navelpiercing vorig jaar september omdat die door de hormonen van icsi zo zweerde dat het niet meer kon.
    Boven in mn oor twee weken geleden.

Ik was dr ook een beetje klaar mee haha

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Piercings.. veel gehad, nu niet vee meer over :D

Wat ik had:
    Wenkbrauw
    Kin
    Tepels (beide)
    Navel (3 naast elkaar)
    4 gaatjes naast elkaar in oren + 1 bovenin oor
    Tongpiercing

Wat ik nu nog heb:
    Bovenin oor
    En ik heb van die 4 kleine gaatjes 1 groot gat gemaakt ;) Tunnel van 1 cm in beide oren.

Voor de rest was ik er wel gewoon een beetje klaar mee. Ben nu meer van de tattoo's :)

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    tragus en navel

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Heb hem al sinds mn tienerjaren wou hem toen zo graag. Nu heb ik hem nog omdat ik het zonde vind om eruit te halen want ik heb er best wel last van gehad de eerste dagen. Nu ben ik weer wat jaartjes ouder en past het ook niet meer echt bij me.. Maar ik twijfel nog enorm want vind het nog steeds wat hebben. Ik weet nu ook dat ik hem nooit meer zou durven te laten zetten, dus als ik hem eruit haal komt die nooit meer terug. :D

13. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ik heb 3 neusringetjes in de neusvleugel, 2 lippiercing en tunnels. Eerder ook een madonna (was ik beu), tepel (dichtgegroeid na operatie), navel (was ik ook beu) en wenkbrauw (uigegroeid) gehad

14. Ik heb een lippiercing en 2 dermals op m'n sternum..

Ik heb een neuspiercing gehad (was ik zat), een wenkbrauwpiercing (uitgegroeid) en tragus (ontstoken, dus eruit gehaald).

15. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb nu alleen een septum
    'Vroeger' navelpiercing gehad en neusvleugel piercing

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ik heb een traguspiercing, neuspiercing (momenteel niet in), lippiercing, tongpiercing, tepelpiercing en een kristina.

Een tepelpiercing kan ik je vertellen doet verdomd veel pijn. Ik bijna ko.😑

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik heb in mijn gezicht wel bijna alle piercings gehad die er zijn: wenkbrauw, dubbele neuspiercings, medusa, tong, monroe madonna en allemaal samen, verticale labret, septum, oren vol..

Allemaal eruit gehaald omdat ik erop uitgekeken raakte zelfs me oorbellen alles eruit, BEHALVE me septum die blijft voorgoed.

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik had vroeger een navelpiercing, eerste is eruit gegroeid, toen heb ik een tweede laten zetten.... inmiddels teveel zwemband om die nog te dragen dus zitten nu een paar gaatjes haha.

Ik heb een tongpiercing inmiddels al een jaar of 4 en een clithood al een jaar of 10.

Deel Deze Pagina